ببینید دختر خانم های زیادی رو دیدم که با حفظ متانتشون در جمع های مختلف مثلا دانشگاهی و... حضور پیدا میکنند و نه در ارتباط با جنس مخالف مشکل پیدا میکنند. دوموردشون همکلاسی خودم بودند که همیشه با روی باز برخورد میکردند و تا حالا هم ندیدم که هیچ کس جرات بی احترامی بهشون داشته باشه.
شما اینطور فکر میکنید که هرکسی در جامعه اومد و با شما سر صحبت رو باز کرد حتما شما رو واسه فکرهای پلید مد نظر داره!و به این دلیل نباید روابط خودتون رو بیشتر کنید و درنتیجه خواستگاراتون یا طلبه بودن یا...
مثلا من خودم دوست دارم همسرم محجبه باشه و همچنین روابط اجتماعی بالا و قدرت فن بیان بالایی داشته باشه.
به گفته دوستان نباید کنج خانه آرام و ساکت بشینید و منتظر باشید یک نفر ایده آل شما بیاد و شما رو پیدا کنه. کمی گرمتر برخورد کنید و از کم حرفی و ... در محیط های بیرون نهراسید. اصولا مردا از خانم هایی که "خیلی" گوشه گیر و کم حرف و... باشن خوششون نمیاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)