نامه خوبی نوشتی..به نظر من با یک شاخه گل براش ببر(حالا هر جور که خودت صلاح میدونی مستقیم ،غیر مستقیم...)..شما باید تا جایی که میتونی به همسرت ثابت کنی عاشقشی و عاشق زندگیتی با وجود تمام مشکلات!... واین عشقت هست که باعث شده این همه نگران همسرت و زندگی 2 نفرتون بشه....
2 تا جمله هم برای شما خانم ،مینویسم حتما بهشون زیاد فکر کن:
"اگر خدا به تو زیانی برساند کسی جز او بر طرف کننده آن نیست و اگر خیری به تو برساند پس او بر همه چیز تواناست"(فکر کنم از سوره انعام باشه)
مطمئن باش تا طعم تلخ مشکلات رو نچشیم ،نمی تونیم شیرینی خوشبختی رو حس کنیم،مطمئن باش!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)