جناب SCi
میشه نظرتونو راجع به نامه هم بگین؟
و اینکه بازم با وجود دلخوری من، باید با ایشون عادی رفتار کنم و هر چیم بد رفتاری میکنه و اگه احیانا دعوایی شد من سکوت کنم؟
اگه نباید این نامه رو بهش بدم، چطوری باید ازش بخوام محدوده رفتاریشو مشخص کنه برام؟ من خیلی برام مهمه اگه بخواد به این قبیل رفتاراش با حد و حدود خودش که تا یه اندازه ای هر چیزی رو مجاز میدونه ، پیش بره ، من واقعا نمیتونم ادامه بدم
چطوری ازش بخوام متوجه باشه که اعتمادم رو خدشه دار نکنه؟
تو رو خدا بیاین دیگه، از صبح چشم به راهم
چرا هیچکس نیست

علاقه مندی ها (Bookmarks)