قربان من که در پست سوم خدمتتان عرض کردم :چرا کسی من را راهنمایی نمی کند
پس سایت مشاوره چرا تاسیس می کنید
چنین مشکلاتی بدون حضور طرفین حل نخواهد شد.از آنجا که حل چنین مشکلی نیازمند سوال و جواب کردن های طولانی و حضور دو طرف در کنار هم است ، محیط مجازی قادر به حل آن نمی باشد.من به شما پیشنهاد می کنم که به اتفاق همسرتان به یک مشاور قابل اعتماد مراجعه فرمایید
وبسایت یک کشش محدود دارد.معجزه نمی تواند بکند.مشکل شما عمیق تر از آنست که ما برای شما یک نسخه بپیچیم و سپس همه چیز حل شود.در این مورد حضور خانمتان الزامی است تا ما مشکلات را از زبان ایشان هم بشنویم
موفق باشید
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)