با سلام خدمت دوستان عزیز و با تشکر از راهنمائی های شما عزیزان من تمام این چیزهایی را که شما میگوئید میدانم ولی همانطور که خودتان هم میدانید آقایان (مخصوصاٌ پدرها) کمتر از خانمها (مادرها) این چیزها را درک میکنند و شوهر من از این دسته مردهاست که میگوید تا دختر ازدواج نکرده حق نداره دست به ابرو وصورتش بزند و این موضوع را هم دخترم خوب میداند و میداند که اگر این کار را بکند پدرش هم با من و هم با خودش دعوا میکند . یعنی واقعاٌ از این مسئله من خسته شده ام و نمیدانم چه کار بکنم هر چه بهش میگم دخترم تو خودت بدون اینکه دست توی صورتت ببری زیبا هستی و پدرت از این کار خیلی بدش میاید و ما همه در یک خانواده زندگی میکنیم و باید به نظر پدر و مادرت احترام بگذاری تا آنها هم متقابلاٌ به تو احترام بگذارندو خلاصه اینکه دخترم برای این کارها وقت بسیار است و تو الان وظیفه مهم تری داری که اون هم تمام حواست و هم و غمت باید درس خواندن باشد و بس . او فقط گوش میکند البته ناگفته نماند دخترم از لحاظ درسی اصلاٌ مشکلی نداره و دختر خیلی زرنگی است و تنها عیبی که داره اینه که به حرف دوستاش خیلی بیشتر از پدر و مادرش اهمیت میدهد . در هر حال از راهنمائی های شما دوستا ن خیلی متشکر و سپاسگزارم








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)