یادمه یک برنامه ای هم چند سال پیش در ایران پخش می کردند (فکر کنم از شبکه 4، دیر وقت پخش می شد) که در همین رابطه بود. با افرادی که در کما رفته بودند و چیزهایی دیده بودند مصاحبه می کرد.
من یکی دو قسمتش رو دیدم، جالب بود.
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
یادمه یک برنامه ای هم چند سال پیش در ایران پخش می کردند (فکر کنم از شبکه 4، دیر وقت پخش می شد) که در همین رابطه بود. با افرادی که در کما رفته بودند و چیزهایی دیده بودند مصاحبه می کرد.
من یکی دو قسمتش رو دیدم، جالب بود.
hamed65 (سه شنبه 20 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)