فوتر عزیز
آخه به نظر شما حذف صورت مساله یعنی سفت و مردونه برخورد کردن؟
منظور من هرکسی نبود که شوهرم این برخورد رو در مقابلش داشته باشه بلکه خونواده ی من هستن !
مثلا با پدرم رابطش شکر اب شده بهش میگم بیا با خونوادم بشینیم باهاشون صحبت کن میگه من نمیام که صحبت کنم چرا؟ چون نگرانه غرورش شکسته بشه !
در حالیکه من فکر میکنم باید یه کم منطقی و با جرات با چنین مسایلی روبرو بشه اگه نظرم اشتباهه دوستان تصحیح کنید لطفا
( در مورد اینکه مسالم رو تو چند تاپیک مطرح کردم خرده نگیرید تو این تاپیک خواستم در مورد چگونگی کمرنگ کردن این رفتار شوهرم و جرات بخشیدن بهش ازتون کمک بگیرم)









علاقه مندی ها (Bookmarks)