سلام
وااای مرسی از جوابای خوبتون واقعا خوشحالم که تنهام نذاشتید.
در جواب به دوستان باید به چندتا نکته اشاره کنم:
1. من با ازدواجای سنتی اصلا مخالف نیستم اما خواستگارایی که از این طریق اقدام میکنند یا اصلا منو قبلا ندیدن یا فقط ظاهر منو دیدن، من دلم میخاد برای مطمئن شدن از جذابیت خودم، یا کسی خودش منو به خانوادش معرفی کنه یا خودش یه جوری اقدام کنه. البته قبول دارم شاید نوع برخورد من هرگونه راهی رو برای ورود بسته اما خب واقعا قبول ندارید هر نوع ارتباطی با جنس مخالف (دیگه نمیگم نا محرم) مثل همون مقوله ی معروف جزوه دادنو و جزوه گرفتننادرسته؟
آیا عقاید و اصول دینی با تغییر موقعیت اجتماعی باید تغییر پیدا کنه؟
2. من به نوع پوششم معتقدم و نمیخام تغییرش بدم و دوس دارم کسی هم که باهاش ازدواج میکنم این مسئله براش مهم باشه و قدرشو بدونه. حتی اگه به من بگه هرجور خودت دوس داری من باهاش ازدواج نمیکنم.
3. یه مدتیه دارم سعی میکنم روابطمو بهتر کنم و احساس میکنم بهتر هم شده مخصوصا از وقتی تو آموزشگاه تدریس میکنم، اما خب به طور کلی همون طور که گفتم شخصیتم درون گراست.
4. یه چیزه دیگه که برای شناخت بیشتر خودم بگم اینه که من اصلا ازون دخترای تیپ بسیجی و متعصب نیستم و اصلا از مردای ریشو هم خوشم نمیاد، شاید بشه گفت من یه آدم مذهبی متجددم و کسی رو برای ازدواج میپسندم که اون فرد هم مذهبی باشه هم کاملا روشن فکر و متجدد که البته پیدا کردن این نوع آدما خیلی سخته، تقریبا همه ی افراد یا اینورین یا اونوری. من اینجور آدمی رو کجا میتونم پیدا کنم؟
5. در ضمن لطفا جواب سوالای سنجابم بدید.
بازم منتظر جوابای خوب و دلگرم کنندتون هستم







نادرسته؟
آیا عقاید و اصول دینی با تغییر موقعیت اجتماعی باید تغییر پیدا کنه؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)