به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,654
    سطح
    23
    Points: 1,654, Level: 23
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا گناه من اینه که نجیبم؟

    سلام

    وااای مرسی از جوابای خوبتون واقعا خوشحالم که تنهام نذاشتید.

    در جواب به دوستان باید به چندتا نکته اشاره کنم:

    1. من با ازدواجای سنتی اصلا مخالف نیستم اما خواستگارایی که از این طریق اقدام میکنند یا اصلا منو قبلا ندیدن یا فقط ظاهر منو دیدن، من دلم میخاد برای مطمئن شدن از جذابیت خودم، یا کسی خودش منو به خانوادش معرفی کنه یا خودش یه جوری اقدام کنه. البته قبول دارم شاید نوع برخورد من هرگونه راهی رو برای ورود بسته اما خب واقعا قبول ندارید هر نوع ارتباطی با جنس مخالف (دیگه نمیگم نا محرم) مثل همون مقوله ی معروف جزوه دادنو و جزوه گرفتن نادرسته؟ آیا عقاید و اصول دینی با تغییر موقعیت اجتماعی باید تغییر پیدا کنه؟

    2. من به نوع پوششم معتقدم و نمیخام تغییرش بدم و دوس دارم کسی هم که باهاش ازدواج میکنم این مسئله براش مهم باشه و قدرشو بدونه. حتی اگه به من بگه هرجور خودت دوس داری من باهاش ازدواج نمیکنم.

    3. یه مدتیه دارم سعی میکنم روابطمو بهتر کنم و احساس میکنم بهتر هم شده مخصوصا از وقتی تو آموزشگاه تدریس میکنم، اما خب به طور کلی همون طور که گفتم شخصیتم درون گراست.

    4. یه چیزه دیگه که برای شناخت بیشتر خودم بگم اینه که من اصلا ازون دخترای تیپ بسیجی و متعصب نیستم و اصلا از مردای ریشو هم خوشم نمیاد، شاید بشه گفت من یه آدم مذهبی متجددم و کسی رو برای ازدواج میپسندم که اون فرد هم مذهبی باشه هم کاملا روشن فکر و متجدد که البته پیدا کردن این نوع آدما خیلی سخته، تقریبا همه ی افراد یا اینورین یا اونوری. من اینجور آدمی رو کجا میتونم پیدا کنم؟

    5. در ضمن لطفا جواب سوالای سنجابم بدید.

    بازم منتظر جوابای خوب و دلگرم کنندتون هستم


  2. 3 کاربر از پست مفید طره تشکرکرده اند .

    طره (یکشنبه 15 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.