به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: رابطه

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 دی 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1389-5-09
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    2,617
    سطح
    31
    Points: 2,617, Level: 31
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    491

    تشکرشده 492 در 162 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه

    دوست من بذار منم تجربمو که شبیه توست بگم:
    من برای اولین واخرین بار با پسری ارتباط برقرار کردم
    من اهل هیچی نبودم و نیستم
    حتی نمیخواستم دستم به دستش بخوره.
    ولی به این راضیم کرد.
    دفعه بعد بوسیدن میخواست،راضی نشدم
    دفعه بعد هم یه چیز دیگه خواست
    با قاطعیت کات کردم.
    که کاش زودترکات کرده بودم
    اون منو باحرف زدن در مورد ازدواج داشت گول میزد.
    ولی من اونقدر احتیاط کردم و بهش سخت گرفتم که بالاخره دستش واسم رو شد.

    الان وقتی یادم میفته که دستمو تو دست نامحرم دادم از خودم حالم میخوره-وقتی به دستام نگاه میکنم از دستام بدم میاد،با خودم میگم این چه غلطی بود من کردم.
    درصورتیکه اون ادم فقط دنبال همین چیزا بود.
    پشیمونم پشمون
    منی که برای اولین و اخرین بار باکسی ارتباط برقرار کردم اونم به قصد ازدواج اینطوری از اب دراومد.
    متنفرم از خودم.
    من پاک بودم وحالا دستام دیگه الوده دستای اون شدن که باهیچ شستنی پاک نمیشه.
    عذاب وجدان تا اخر عمر منو ول نخواهد کرد.
    دیگه هیچ گونه ارتباطی برقرار نخواهم کرد؛من توبه کردم امیدوارم خدا ببخشه منو.

    دوست من توصیه من اینه که کسی که همچین حرفی رو میزنه فقط تو فکر لذت بردن خودشه،واصلا هیچ فکر دیگه ای نمیکنه
    به اینده فکر کن
    یا اون میاد وباهم ازدواج میکنین که بازم کار الانت گناهه
    یا تو رو با عذاب وجدانت رها میکنه
    درهردوصورت تو میمونی و حس پشیمونی
    دقیقا مثل الانه من
    تازه شرایط تو بدتر هم هست که درمورد معاشقه کردنه
    من فقط دستمو داد تو دستش ،اینطوریم
    تو اگه اونکارو کنی ،خدا میدونه چی میشی

    تصمیم با خودته،مطمعن باش رها شدن از انجام گناه اسودگی باور نکردنی بت میده که وابستگی و دلبستگی به اون شخص کمرنگ و محو میشه
    منم الان خیلی خوشحالم که تو دام اون نیفتادم

  2. 9 کاربر از پست مفید flag تشکرکرده اند .

    flag (جمعه 24 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.