سلام به تمام عزیزانم توی این تالار
امروز صبح وقتی بعد از 2 روز تونستم وارد تالار بشم تازه فهمیدم چقدر اینجا رو دوست دارم...چقدر آدمهای اینجا رو دوست دارم...چقدر بودن در اینجا رو دوست دارم...
خوشبختانه بخاطر شغلم من نمیتونم معتاد به نت بشم اما این دو روزی که تالار مشکل داشت همه تو خونه فهمیدن من یه چیزیم هست!!و عجیب اینکه رکورد گشتن توی نت رو شکستم!!بیشتر از 8،9 ساعت توی اینترنت میگشتم ولی هیچ جا همدردی نمیشد برام!!
خلاصه اینکه دوستتون دارم...
شایانا جانم از کنکور ارشدم پرسیده بودی خانومی.باورت میشه همین الان چک کردم؟یه پروژه خیلی سنگین برداشتم و شدیدا گرفتارم.و نتیجه این بود که فکر نمیکنم با این رتبه ای که آوردم قبول شم!!رتبه 200 توی رشته من جایی نداره!!
اما ناراحت نیستم چون کار میکردم و وقت درس خوندن نداشتم اصلا:)منم اومدم توی دسته شما:)
بازم میخوام بگم دوستتون دارم...همتون رو






پاسخ با نقل قول











علاقه مندی ها (Bookmarks)