مردا خيلي بيشتر از اون كه ما فكر مي كنيم نياز به توجه زن هاشون دارن حتي كلامي. اما خيلي خوب مي تونن تو اكثر مواقع نيازشون رو كنترل كنن.
دوست من شايد شما هم انقدر در اين امر زياد پيش رفتيد كه به قولي مزه اش رو از دست داده. تكرار اين حرف ها نبايد اونقدر باشه كه لطف خودش رو از دست بده. سعي در كنترل ابراز عشق تون شايد بتونه بهترين راه كار باشه.
بگذاريد جاي خالي محبت و ابراز علاقه تون رو ببينه. مردا عموما وقتي كه چيزي رو از دست ميدن تازه مي فهمن كه چه چيزي رو از دست دادن. ضمن اينكه خودشون هم معترف هستن كه زني كه سخت تر به دست بياد براشون مهم تره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)