دوس داشتن يعني طرف مقابل دركت كنه
محدودت نكنه
واسش مهم باشي
فقط تو دلش تو باشي و بس
هيچ وقت ارزو نكنه كه كاش فلاني زنم بود
گذشت داشته باشه
تو جمع هوات را داشته باشه
و...
خدايا شكرت كه شوهرم همه اين ويژگيها را داره
موفق باشي
تشکرشده 238 در 85 پست
دوس داشتن يعني طرف مقابل دركت كنه
محدودت نكنه
واسش مهم باشي
فقط تو دلش تو باشي و بس
هيچ وقت ارزو نكنه كه كاش فلاني زنم بود
گذشت داشته باشه
تو جمع هوات را داشته باشه
و...
خدايا شكرت كه شوهرم همه اين ويژگيها را داره
موفق باشي
پاييز خزان2 (دوشنبه 09 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)