در گشت وگذار اینترنتی این متن را که نمیدانم از کیست خوانده بودم که عینا تایپ میکنم:نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
خیانت عشقی
این نوع رابطه ی پنهانی در ابتدا از یک صحبت کوتاه اغاز میشود و بتدریج به یک رابطه ی عمیق و شدید تبدیل میشود. در پایان نیز چیزی جز ندامت و از هم پاشیدن زندگی فرد ثمری ندارد . انگیزه اصلی ان افزایش اعتماد به نفس فرد میباشد اما بطور کاذب
رابطه عشقی کورکورانه
در این نوع رابطه پنهانی فرد به نوعی به عشق اعتیاد دارد . وی به احساسی که در هنگام عاشق شدن به وی دست میدهد که همان ترشح امفتامین در بدنش میباشد اعتیاد دارد که معمولا فرد را غیر منطفی و شیفته میگرداند . یک شهوت کورکورانه نسبت به یک فرد میباشد که در ان عشق به صورت وسواسی و غیر واقعی اتشین و بی پروا نمود پیدا میکند . فرد در این نوع رابطه عشقی خود را به مخاطره انداخته و به اب و اتش میزند که به وصال معشوق خود برسد . هنگامی که معشوق در کنار فرد عاشق نباشد احساس عذاب میکند و هنگامی که معشوق حضور دارد احساس وجد میکند. در این نوع رابطه فرد از همسر و یا شریک پیشین خود معمولا جدا میشود
متن فوق را از جایی خوانده بودم و فکر میکنم ماجرای همسر سابق من همچین چیزی باشد
حال سوال من این است که چنین حادثه ای در زندگی یک زن که پیش بیاید و اخرش از شوهرش جدا شود ایا این نوع عشقها میتواند پایه گذار یک عشق پایدار باشد یا نه؟
به عقل من جور در نمیاید اخه یه مرد چشم ناپاک چقدر ارزش میتواند داشته باشد که زنی بخواهد دل فرزندش را بشکند
زمانی که همسر سابقم به لغزش افتاده بود را یادمه . بشدت اشفته بود . اصل ماجرا را نمیگفت فقط یک شب که باهاش صحبت کرده بودم در حالی که گریه میکرد و پریشان بود میگفت برام حرفای عاشقانه بزن . من واقعا به این حرفا احتیاج دارم....
خودشم میدونست که اتفاق غیرعادی و ناگواری در زندگیش پیش اومده که زندگیش را تهدید میکند و میخواست از ان خلاص شود
حالا من قضاوت راجع به زندگیم و کار او نمیخوام ( که اصلا قضاوت امکان ندارد )
این اتفاق ( عاشق شدن ) ناخواسته در زندگیش پیش اومد میدونم که زن نجیبی بود معتقد به اصول عاشق بچه اش من را هم دوست داشت (هر چند مثل همه ی زن و شوهر ها گاهی قهر میکردیم ( و روی در یخچال نویسی داشتیم !!! )
این اتفاق بخدا ممکنه در هر زندگی پیش بیاد برای هر زنی پیش بیاد برای مردا خانه خراب کن نیست ولی برای زنا چون نمیتونن عشقشونو تقسیم کنن بسیار خطرناک است
پس خیلی مهمه
ارزش مطرح کردن و بحث رو داره
سوال من اینه : به نظر شما این اتفاق در زندگی یک زن اگر بیفته چه سرنوشتی ممکنه براش پیش بیاد؟ ایا این نوع عشقها ( درگیریهای احساسی ) حبابی است یا اینکه میتواند مستحکم باشد؟
نوشته اصلی توسط lonely sky









علاقه مندی ها (Bookmarks)