RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!
عزیزم قبلا هم بهت گفتم.
اگر همسر شما ادم پرخاشگریه بنباید بزاری همسرت اصلا وارد فاز عصبانیت بشه.
مثلا اگر گفت حساب اینقدر شده می گفتی . ا، چقدر زیاد خرج کردیم . همین . نه بیشتر. با حرفی که زدی یعنی شوهرت چیزی سرش نمی شه و شما بیشتر از شوهرت از مسائل مالی سر در میاری. برا همینم شوهرت عصبانی شده. بدش هر چی گفت چون عصبانی بود می گفتی اره شما راست می گی. بعد که اخلاقش خوب شد اونوفت حرف خودتو بزن که اره من منظور خاصی نداشتم و می دونم خودت هواست جمعه که کسی کلاه سرموون نذاره. ولی خوب یکم تعجب کردم. و قصدم نا راحت کردن شما نبود که اونجوری باهام برخورد کنی.
راستش فکر می کنم هنوز نقطه ضعفهای شوهرت دستت نیومده.
مهمترین اصل در خاموش کردن یک جنجال اینه که بتونی در اون لحظه اروم باشی و نگران نباشی تا ارامش شما به طرف مقابل منتقل بشه. اگر گریه گنی یا دست و پاتو گم کنی یا داد بزنی بدتر همسرتو عصبانی تر می کنی. چون فکر می کنه دیگه کاری از دستش بر نمیاد و این مردها رو بیشتر عصبانی می کنه.
همسر منم مثل همسر شماست. ولی هر وقت من ارومم اون خودش زود اروم می شه.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)