RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه
[/color] آيلارا عزيز ضمن تاييد صحبت هاي دوستان
به نظرمن همونطور كه توي يكي ديگه از تايپيك هاتون گفته بوديد مشكل اصلي خودتون
هستيد كه اعتماد به نفستون در مورد ظاهرتون فوق العاده پايينه و اگه اين مشكلتون را
حل كنيد مشكلاتتون با همسرتون هم حل ميشه .
عزيزم ظاهرمون كه دست خودمون نبوده ما هيچ نقشي نداشتيم همونطور كه خداوند
مي فرمايد :اوست كه شما را در رحم ها هرگونه كه بخواهد صورتگري مي كند ،
خدايي جز اونيست كه شكست ناپذير حكيم است (آل عمران آيه 6) .
پس اين كه هر كس ظاهرش چه شكليه حكمتي داره و نبايد نقطه ضعف از طرف خودت بدوني....
من مطمئنم شوهرت هم تو را خيلي دوست داره ظاهرت را هم خيلي دوست داره از مكالماتتون و واكنش هاي همسرتون مشخصه كه چقدر براش اهميت داريد.
من فكر مي كنم حتي همون مسئله بيني را هم مشكل از طرف شما بوده شايد خودتون ايشون را به اين مسئله حساس كرديد .....
موفق باشيد عزيزم
... به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
علاقه مندی ها (Bookmarks)