سلام عليرضا جاننوشته اصلی توسط alireza59
با سارا موافقم... با شما كمي مخالف!
يك مرد بايد خشن باشه... موافقم! اما خشونت به اين معني نيست كه زنش رو بزنه ها! يعني در برابر مشكلات خشن باشه! لطيف نباشه... نشكنه! اگر يك مرد بتونه يه كاري كنه كه زن بهش تكيه كنه... اون وقت دنيا رو بهش مي دن!
بهشت رو روي زمين تجربه خواهد كرد





اگر بزرگان دين ما ميگن جواب بدي رو با بدي ندين فقط زندگي زناشويي را نگفتند آنها كليه ي روابط انساني رو گفتند.

ان شالله موفق باشید

علاقه مندی ها (Bookmarks)