[quote=سارابختیاری]
سلام البته ببخشیدیه مثال میخوام بزنم
ما خانوما درطول ماه که 4هفته است حداقل 3هفته رو درکمال آرامش کنار خانوادمون سپری میکنیم اونا رو ترو خشک میکنیم نازشون رو میکشیم بهشون اهمیت میدیم بدون هیچ چشم داشتی فقط 1هفته رو دلمون میخواد نازمون رو بکشن بهمون اهمیت بدن چرا به نظر شما آقایون این یعنی سطح توقع بالا؟؟؟؟؟؟؟؟
این واقعا یه روند جسمی که دست مانیست شما آقایون هم وقتی دلتون رابطه جنسی میخواد طبیعیه ما باید درک کنیم و...
به نظر من زندگی زناشوئی جای تلافی نیست باید بدونی هرکاری خوبی که برای همسرت میکنی خیلی زود جای دیگه نتیجش رو میبینی و شما هم به اون نیاز پیدا میکنی و توقع داری که اون هم برات مایع بزاره
سلام
چرا عصبانی می شید حالا من یه چیزی گفتم ببخشید
سلام
از همه دوستان ممنونم من به این نتیجه رسیدم که حرف همسرم درست بوده و حالا سعی می کنم این رفتار رو عوض کنم امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم و زندگی ام بهتر بشه![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)