سلام شاپرک جان
من خیلی تاپیکهای شما رو خوندم و میدونم که سنی هم نداری...من برخلاف بقیه به این معتقد نیستم که شما تمام زندگیت رو خراب کنی به خاطر اینکه طلاق نگیری...میگی از تنهایی بعد از طلاق میترسی...عجیبه یعنی الان تها نیستی؟
شما با شوهرت تو هیچ موردی تفاهم ندارید خانواده اش هم که بهت احترام نمیگذارند ...یعنی تا 40 یا 50 سال آینده میخوای با این روش زندگی کنی؟
فکر میکنی اگر جدا بشی وضعت از الانت بدتر میشه؟
من که فکر نمیکنم...به نظر من یکی از اشتباهاتت اینه که نمیذاری خانواده ات از مشکلاتت با خبر بشن...چرا؟
با خانواده ات صحبت بکن تو خودت تنهایی نمیتونی تصمیم بگیری و اقدام کنی ...خیلی هم به خودت سخت نگیر زندگیت رو برای کسی بگذار که لیاقتت رو داشته باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)