سلام موطلایی
خوبی خانوم کوچولو ؟
من مادر نیستم ولی خیلی دوست دارم بدونم ارزوی مادرا چیه
فکر کنم ارزوی مادرم این باشه که من همیشه سالم و سرحال باشم !
عزیز ترین کس توی زندگی مادرا . . .
خب ماییم دیگه بچه هاشون !
من برا مامانم یه روسری خوشگل خریدم
اخه همیشه میگه سلیقم خوبه !
معمایی هم که گفتی خیلی جالب بود تا حالا اصلاهیچ جا ندیده بودمش خیلی باحال بود !!!








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)