آيا واقعاً خودارضايي عامل بروز مشكلات ماست؟
1. آيا خود ارضايي از نظر علمي براي انسان عارضه يا خطري ندارد؟
2. آيا خودارضايي يك فعاليت جنسي طبيعي است؟
3. آيا خودارضايي باعث بي نيازي از روابط جنسي طبيعي بين زن و مرد ميشود؟ آيا خودارضايي براي كسي كه همسر دارد درست است؟
4. آيا خودارضايي منجر به ترس، اضطراب، افسردگي و انواع ناراحتي هاي روحي در انسان نميشود؟
5. خودارضايي چقدر در جامعه شايع است؟ چه تفاوتي بين زن و مرد از اين لحاظ وجود دارد؟
بر 6. روش درست خودارضايي چيست؟ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ و چه نكاتي را بايد براي اجتناب از عوارض ناخواست رعايت كرد؟
.
7. آيا خودارضايي لزوماً با باورهاي مذهبي ما مغايرت دارد؟ با توجه به روايت هايي كه از خودارضايي به "گناه كبيره" تعبير شده است آيا توصيه به خودارضايي به نوعي امتناع از شريعت و مخالفت با احكام الهي نخواهد بود؟
دكتر حميدرضا شيرمحمدي
منبع:http://xerxes.rozblog.com/post12.php


نظر دکتر مشاور محترم این سایت جناب دکتر سنگ تراشان و دیگر پیشکسوتان را خواهانم
علاقه مندی ها (Bookmarks)