به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 آبان 91 [ 08:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    1,659
    سطح
    23
    Points: 1,659, Level: 23
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 77 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عادت شدید همسرم به تنوع و خودارضایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط مادر دو کودک


    آيا واقعاً خودارضايي عامل بروز مشكلات ماست؟


    1. آيا خود ارضايي از نظر علمي براي انسان عارضه يا خطري ندارد؟


    2. آيا خودارضايي يك فعاليت جنسي طبيعي است؟


    3. آيا خودارضايي باعث بي نيازي از روابط جنسي طبيعي بين زن و مرد ميشود؟ آيا خودارضايي براي كسي كه همسر دارد درست است؟

    4. آيا خودارضايي منجر به ترس، اضطراب، افسردگي و انواع ناراحتي هاي روحي در انسان نميشود؟


    5. خودارضايي چقدر در جامعه شايع است؟ چه تفاوتي بين زن و مرد از اين لحاظ وجود دارد؟

    بر 6. روش درست خودارضايي چيست؟ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ و چه نكاتي را بايد براي اجتناب از عوارض ناخواست رعايت كرد؟
    .

    7. آيا خودارضايي لزوماً با باورهاي مذهبي ما مغايرت دارد؟ با توجه به روايت هايي كه از خودارضايي به "گناه كبيره" تعبير شده است آيا توصيه به خودارضايي به نوعي امتناع از شريعت و مخالفت با احكام الهي نخواهد بود؟

    دكتر حميدرضا شيرمحمدي

    منبع:http://xerxes.rozblog.com/post12.php


    نظر دکتر مشاور محترم این سایت جناب دکتر سنگ تراشان و دیگر پیشکسوتان را خواهانم
    هر کس نظری داره
    ولی بهتره این صحبت رو از کسی بپرسید که دچارش بوده
    نمی خواشتم بگم ولی من 7 سال به این عمل اعتیاد داشتم تنها چیزی که می تونم بگم این حرف ها برا من حرف پوچیه، و بیشتر جهت توجیه
    ببین ازدواج نکردم ولی تونستم ترک کنم با اراده ی خودم
    مطمئناً شوهرتون هم می تونه ترک کنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohammad_1369 تشکرکرده است .

    mohammad_1369 (چهارشنبه 04 خرداد 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: عادت شدید همسرم به تنوع و خودارضایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad_1369
    نقل قول نوشته اصلی توسط مادر دو کودک


    آيا واقعاً خودارضايي عامل بروز مشكلات ماست؟


    1. آيا خود ارضايي از نظر علمي براي انسان عارضه يا خطري ندارد؟


    2. آيا خودارضايي يك فعاليت جنسي طبيعي است؟


    3. آيا خودارضايي باعث بي نيازي از روابط جنسي طبيعي بين زن و مرد ميشود؟ آيا خودارضايي براي كسي كه همسر دارد درست است؟

    4. آيا خودارضايي منجر به ترس، اضطراب، افسردگي و انواع ناراحتي هاي روحي در انسان نميشود؟


    5. خودارضايي چقدر در جامعه شايع است؟ چه تفاوتي بين زن و مرد از اين لحاظ وجود دارد؟

    بر 6. روش درست خودارضايي چيست؟ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ و چه نكاتي را بايد براي اجتناب از عوارض ناخواست رعايت كرد؟
    .

    7. آيا خودارضايي لزوماً با باورهاي مذهبي ما مغايرت دارد؟ با توجه به روايت هايي كه از خودارضايي به "گناه كبيره" تعبير شده است آيا توصيه به خودارضايي به نوعي امتناع از شريعت و مخالفت با احكام الهي نخواهد بود؟

    دكتر حميدرضا شيرمحمدي

    منبع:http://xerxes.rozblog.com/post12.php


    نظر دکتر مشاور محترم این سایت جناب دکتر سنگ تراشان و دیگر پیشکسوتان را خواهانم
    هر کس نظری داره
    ولی بهتره این صحبت رو از کسی بپرسید که دچارش بوده
    نمی خواشتم بگم ولی من 7 سال به این عمل اعتیاد داشتم تنها چیزی که می تونم بگم این حرف ها برا من حرف پوچیه، و بیشتر جهت توجیه
    ببین ازدواج نکردم ولی تونستم ترک کنم با اراده ی خودم
    مطمئناً شوهرتون هم می تونه ترک کنه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حرف جدایی بلافاصله بعد از هر نوع بحثی
    توسط saba02 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 19:23
  2. جدایی از نامزد و کنار آمدن با موضوع
    توسط anisa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 تیر 93, 14:57
  3. **شروع یک آَشنایی ...... صحیح یا غلط ؟**
    توسط angel-dream در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 مهر 92, 15:35
  4. برای شروع سال جدید چه برنامه هایی دارید
    توسط محمدابراهیمی در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 19 اسفند 90, 00:44
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 88, 13:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.