با اجازه . . . .
بله جناب سنگ تراشان بنا به اعتراف خودتان اصلاً نباید احساساتی شد؟؟!چرا؟؟؟؟؟
به این دلیل که باید محیط فکری انسان نیز برای حل معماها مهیا باشد و اتمسفر قابل تنفسی باشد تا اصلاً آدمی در اندیشه حل معماها باشد و نه تنها ارتزاق فقط جهت زنده ماندن.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)