مشکل من
خیلی ازش زخم خوردم
بابا جون یکی نیست به من بگه : خودت باش
اگه حتی خیلی هم بدی بازم خودت باش
شاید ترس از تنهایی یا عدم اعتماد به نفس باعث این میشه
الان یکم بهتر شدم
ولی تا رسیدن به مقصد کلی راهه
هیییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییی







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)