به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 19 نخستنخست 123456789101112131415161718 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 184
  1. #71
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    درسته شاید اون میخواد اینجوری توانایهاشو بیشتر کنه که شاید بتونه منو هم درگیر رابطه کنه ، اخه خیلی وقته که من اصلا توی رابطمون درگیر نیستم ( شاید بگم 7 ماه یا بیشتر . اخرین بار اصلا یام نمیاد ) و اکثر مواقع هم بهش گفتم که من اصلا از رابطمون خوشم نیماد و تو نمی تونی منو ارضا کنی ... ولی منظور من از نظر کم بودن قدرت جنسیش نبوده بلکه کم بودن مهارت هاش بوده و احتمالا بد برداشتی کرده از حرفای من !!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید یکی یه دونه تشکرکرده است .

    یکی یه دونه (شنبه 31 اردیبهشت 90)

  3. #72
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    خوب پس ببین مشکل شما اینه که مهارت کاملی درباره عنوان مشکلاتت نداری پس شاید خودت هم نیاز به تغییرداری
    درسته خیلی خسته شدی و... حق هم با توئه ولی به نظر من اینقدر که برای اون وقت میزاری برای خودت وقت بزار اون بفهمه یا نه مهم نیست مهم اینه که توانائیهای خودت رو شناختی چون تو هنوز به این زندگی پایبندی باید همه تلاشتو بکنی دیگه بهش نگو راضی نیستم سعی کن ببینی چطور میتونی خودت رو راضی کنی اینقدر بگی راضی نیستم و... بالاخره به خودت تلقین میکنی وقتی تو راضی باشی شاید اون دیگه دنبال این مواد نره تاقبل ازاینکه دیربشه سعی کن قدمی برداری

  4. کاربر روبرو از پست مفید سارابختیاری تشکرکرده است .

    سارابختیاری (شنبه 31 اردیبهشت 90)

  5. #73
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    يكي يه دونه خواهر عزيزم...
    استفاده از مواد به هر دليلي به نظر من اشتباه هست و بايد جلوگيري بشه...
    در مورد رابطه جنسي :
    ببين يك رابطه كامل عملا سه مرحله داره... شما بايد در هر يك از مراحل نكات مربوط به اون مرحله را ياد بگيريد
    و در مورد خانومها يك مورد وجود دارد و آنهم تاييد طرف مقابل كه مرد باشد مي باشد...خانوم با تاييد فعاليتهاي طرف
    مقابل مي تواند خود را از رابطه راضي نشان دهد..
    يك . نوازشهاي آغازين از طرفين
    دو . انجام عمل اصلي و ارضا جنسي
    سه . نوازشهاي پاياني
    مهارتهاي سه مرحله فوق تا حدودي فردي است اما بايد طوري در نظر گرفته شود كه مورد تاييد طرفين باشد
    رابطه جنسي در هر فضايي نمي تونه شكل بگيره
    فضا بايد امن باشد و از هر نظر ديداري، شنيداري براي فرد مطمئن باشد
    فضا بايد عاشقانه و رمانتيك با بهره گيري از نورهاي كم و گاهي نور شمع روشن شود
    حتما براي اتاق خواب چراغهاي ديمر دار استفاده شود كه بتوانيد نور را كم كنيد...
    فضا الزاما اتاق خواب و يا جاي مشابهي نيست...
    استفاده از رنگها چه در لباس... چه در فضاي اتاق مثل پرده ها...
    موسيقي ملايم...
    لباس... لباس بايد براي رابطه مناسب باشد! هرگز لباس خواب،‌لباس مناسبي نيست!!!
    بوي خوشايند كه از الزامات يك رابطه موفق است
    و در نهايت همه چيز دم دست باشد... از نوشيندني و آب و آب ميوه و ميوه و ... تا هر چيزي كه لازم مي شود حتي بعد از رابطه... مثل ميوه هاي فصل!

    تمام مسائل بالا به همراه بسيار مسائل ديگر موجب بوجود آمدن احساسي براي طرفين مي شود كه آنرا ارضا مي گويند... و هر كدام از موارد فوق اگر نباشد ناراحتي و سردي ايجاد خواهد كرد! و گفتن اين كلمه كه من ارضا نشدم از طرف خانوم و اگر كمي مرد بي اطلاع هم باشد كه بدتر...موجب استفاده از قرصهاي مسكن و اعصاب نظير ترامادول مي شود كه توصيه نمي گردد..
    يكي يه دونه خواهرم..
    شما بايد در مورد اين مسائل با شوهرت كامل در وقت مناسب صحبت كني و ايشون را به داشتن رابطه بهتر ترغيب كني... من فكر مي كنم با توجه به مسائلي كه در بالا اشاره كردم شما مي تواني نقش عمده اي داشته باشيد...
    براي اين منظور اول صحبت كنيد... با اعتماد به نفس بدون شرم دخترانه! بعد با هم خريد كنيد... به همين منظور خريد كنيد! بگذار شوهر شما با ابعاد ديگه اين رابطه آشنا بشه...
    من فكر مي كنم با رعايت نكات فوق نه تنها رابطه محكمتري خواهي داشت بلكه با كامل كردن مثلث زندگي شوهرت رو مي توني براي هميشه براي خودت كني!
    بعنوان مثال وقتي مي گويد امشب اماده باش... ناراحت نباش! بگو تو اماده باش... !!! مثلا بيا ايده ال رو فكر كنيم... شوهرت اومده خونه! خونه تاريكه... صداي موسيقي مي آد... بوي خيلي خوبي مي اد... نور خونه با شمع روشن شده!!! خب فكر نمي كني اون بايد خودش رو اماده كنه در اين شرايط نه تو! چون كنترل شرايط دست شماست!!! نه شوهر شما!!
    اما بر عكس منفعل عمل كردن چيزي جز تحميل شدن يك رابطه را در پي نخواهد داشت... كه نه تنهاي موجب گرماي زندگي مي شه... كه موجب سرماي بيش از حد اون هم خواهد بود

  6. 8 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    **روشنا** (یکشنبه 15 تیر 93), del (شنبه 18 آبان 92), sci (دوشنبه 21 فروردین 91)

  7. #74
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    مرسی SCI عزیزم که راهنمایی میکنی خیلی به شما مدیونم
    دوست خوبم نکاتی که گفتین کاملا درسته ولی من هنوز شرایط ایجاد همچین فضایی رو به طور کامل ندارم ولی تمام تلاشمو میکنم که خودمو از رابطه راضی نشون بدم. این که گفتین وقتی گفت اماده باش ، من بگم تو خودتو اماده کن خیلی به نظرم خوب اومد واقعا ایده خوبیه مطمئنم وقتی این حرفو بزنم خیلی خوشحال میشه از خدا میخوادکه من همچین کارایی انجام بدم .
    باز هم ممنون ... گفته هاتون واقعا کمک میکنه به بهتر شدن رابطه .

  8. کاربر روبرو از پست مفید یکی یه دونه تشکرکرده است .

    یکی یه دونه (دوشنبه 02 خرداد 90)

  9. #75
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    اقای SCI عزیز و سایر دوستان خوبم ...
    این چند مدت که دارم از شما راهنمایی می گیرم و کتاب ها و سایر چیزهایی که بهم معرفی کردین و دنبال میکنم ، فهمیدم که چقدر مشکل زندگیم جدیه و تا چه حد خودم و تمایلاتم و زیر پا گذاشتم و در تمام مدت زندگیم فقط داشتم خودمو گول میزدم و توجیهی واسه کارهای نادرست شوهرم پیدا میکرم . نمی دونم چطور مسائل به این مهمی و فراموش میکردم و از کنارشون راحت رد میشدم ، واقعا نمی دونم چطور !!!!! (من یه احمق به تمام معنام )
    تو این یک ماه که دارم دقیق به تک تک رفتارهای شوهرم توجه میکنم میبینم که جواب خیلی از کارهاشو تو رفتارش میشه پیدا کرد دقیقا 90درصد از مشکلات ما یه ریشه داره و اینو من الان فهمیدم . قبلا بی تفاوت از کنار حرفا و حرکات و رفتارش رد میشدم . کم کم دارم مطمئن میشم که شوهرم اعتیاد داره !خودش میگه که فقط بعضی وقتها و واسه سکس استفاده میکنه ولی مطمئنم که بیشتر از این حرفهاست ودقیقا دلیل بیرون رفتن های مداومش همین میتونه باشه ، همین طور دلیل اخلاق تند مزاجش و همین طور سکس های طولانی مدت .....
    مطمئنم که اعتیاد داره خیلی نشونه ها تا حالا داشته ولی من اهمیت ندادم و به خاطر اطمینانی که بهش داشتم نمی خواستم قبول کنم . دیشب به گذشتم فکر میکردم و اتفاقاتی که افتاده ..... چشم من بسته بوده و گوشهام هم کر !!!


  10. کاربر روبرو از پست مفید یکی یه دونه تشکرکرده است .

    یکی یه دونه (دوشنبه 02 خرداد 90)

  11. #76
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    سلام خواهر خوبم..
    كمي عجله مي فرمائيد...
    به نظرم چون دقيق شدي و تمركز كردي روي رفتارهات و رفتارهاش و مشكلات رو ياد گرفتي چگونه بايد نگاه كني
    به مسائلي از اين قبيل برخورد خواهي كرد...
    مشكل اعتياد مشكل جدي است.. بايد مطمئنباشي و پيگيري كني! راههاي درمان داره... مشكل خاصي نيست!
    اما به نظر نمي آد ايشون معتاد باشه.. اعتياد ثابت نمي مونه و بصورت لگاريتمي تغيير مي كنه و شما متوجه اون خيلي سريع خواهي شد..اما بررسي كن!
    به هيچ وجه فكر نكن چقدر غافل بودي... نه مهارتهاي لازم رو نداشتي! حالا كم كم داري بدست مي آري.. مثبت نگاه كن تا بتوني ريشه ها رو پيگيري كني و حل كني...
    مشكلاتت رو بصورت كلي تر بيا مرور كن..

  12. کاربر روبرو از پست مفید sci تشکرکرده است .

    del (شنبه 18 آبان 92)

  13. #77
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    گفتم که 2 ماهی میشه که شوهرم خونه ست و پروژشون شروع نشده بود و امروز رفت که بره سر کار . دیروز که کامل دنبال کارهاش بود و من هم که 1 شیفت سر کار بودم و اصلا همیگه رو ندیدم عصر ساعت 7 اومد خونه ، منم خونه و مرتب کره بودم و وسایلش که میخواست با خودش ببره و اماه کرده بودم . وقتی اومد هنوز نرسیده گفت من دارم میرم بیرون ! منم خیلی عادی بهش گفتم از صبح که نبودی و فردا هم داری میری ، امشب بمون با هم باشیم ( من خودمو اماده کره بودم که واسش سنگ تموم بزارم ) چیزی نگفت .... من اشپزخونه بودم داشتم لباساشو می شستم و فکر میکردم خسته بوده خوابیده ولی وقتی اومدم بیرون دیدم رفته !!!! خیلی ناراحت شدم بدون خبر رفته بود .
    ساعت 10 برگشت داشتم شام می خوردم ، چیزی نگفتم 2 تا لقمه خورد و گفت نیم ساعت دیگه میام و رفت . ساعت 11 برگشت . خیلی اعصابم بهم ریخت ... سریع رفتم بخوابم ولی نتونستم . اول تصمیم گرفتم چیزی نگم و بخوابم ولی دیدم هر قدر سکوت کنم اون بیشتر سوء استفاده میکنه . تا اومد خونه سرش داد زدم که کجا بودی ؟اونم طبق معمول گفت پیش فلانی بوم و داشتیم تعریف میکریم ( دروغ همیشگی...همیشه وقتی میگم میری چکار ، میگه میرم بازی یا میگه میرم تعریف میکنیم و ... !!!!!) باهاش دعوا کردم و گفتم تو از صبح تا حالا دنبال کارات بودی ،خسته چه تعریفی داشتی ، مگه صبح نمی خوای بری چرا نموندی خونه ...... برخلاف همیشه نه اعصاب خوردی کرد نه چیزی گفت خیلی اروم اومد و منم اروم کرد . خیلی خوب بلده منو اروم کنه . میدونه که اگر داد نزنه و صحبت کنه و توضیح بده من اروم میشم . دیشب هم همین کارو کرد . بهش گفتم که تو اعتیاد داری و اونم انکار کرد تا ازش خواستم که بیا فردا بریم ازماش تا من مطمئن بشم هزار تا بهونه اورد و زد زیر همه چیز و تا اینکه خسته بود تا ساعت 4 صبح نخوابید و داشت فیلم نگاه میکرد .
    امروز هم که رفت و دیگه تا 25 روز دیگه نمیاد ....
    دیگه نمی تونم ثابت کنم که اعتیاد داره و اونجا هر کاری دلش بخواد میکنه .

    خیلی سرخورده شدم... دیشب اینقدر فکرو خیال به سرم زد که دیگه داشتم دیونه میشدم .. میخوام به داداشم بگم که زنگ بزنه رئیس کارگاه شوهرم و ازش بخواد که اگر شوهرم اونجا چیزی مصرف کرد به من خبر بده ،هیچ کاری دیگه از دستم بر نمیاد .....

  14. #78
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اردیبهشت 91 [ 08:31]
    تاریخ عضویت
    1390-2-13
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    1,848
    سطح
    25
    Points: 1,848, Level: 25
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    سلام یکی یه دونه عزیز..
    خیلی خسته ام درست مثل تو .. تا مرز دیوونگی ام راهی نمونده ..
    کاش یکی به دادم میرسید.. دارم های های گریه میکنم .. به حال خودم به حال تو .

  15. #79
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    یکی یه دونه عزیزم _فرناز نازنینم
    نمی دونم تو موارد شما بهترین راهکار چیه ولی از ته دل براتون دعا میکنم از همه دوستان گل واسه راهنمایی های بسیار خوبشون ممنونم
    [size=medium][u][i][b]اگر دیدی خیلی داره بهت سخت میگذره بدون هنوز به اخر خط نرسیدی چون اخر همه چیز خدا خوب تموم میکنه

  16. #80
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 مرداد 90 [ 16:02]
    تاریخ عضویت
    1390-3-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,291
    سطح
    19
    Points: 1,291, Level: 19
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    سلام.
    من تازه اینجا عضو شدم و یکی از دلایل عضویتم هم گفتن موارد زیره.
    راستش تو این مدتی که پستها رو می خونم متوجه یه مسئله ای شدم که اذیتم می کنه. خانومهای که اینجا مشکلاتشون رو مطرح می کنند کسانی که به اونها مشورت دارند بیشتر اون رو دعوت به صبرو تحمل و آرامش می کنند و می گن که بالاخره درست می شه.
    اینکه شاید خیلی از ماها نتونیم درست مشاوره بدیم برای اینکه علمش رو نداریم و به واسطه تجربه مون صحبت می کنیم و شاید خود این قضیه خیلی درست نباشه مثل کسی که درس پزشکی نخونده و از روی تجربه مداوا می کنه! مسائل و مشکلاتی که مطرح می شه نیاز به مشاوره داره توسط متخصص.
    من هم از این قضیه مستثنی نیستم و علم روانشناسی رو نمی دونم و اگر هم صحبتی می کنم دیدگاه شخصیه من هست و تجربیاتم.

    چیزی که برای من خیلی روشن و بدیهیه اینک آدمها از هر جنسی تحت هیچ شرایطی نباید اجازه بدن که بهشون توهین بشه، از هیچ کسی!
    من نمی گم که به راحتی از زندگیمون دست بکشیم و جداشیم،نه! ولی توهین رو هم تحمل نکنیم. چرا باید تمام زندگیمون رو صرف این کنیم که بالاخره درست می شه؟ چند درصد آدما تغییر می کنن اون هم تغییرات اساسی؟ مگه ما قراره چقدر زندگی کنیم؟

    یکی یه دونه عزیز، من در شرایط زندگی تو نیستم و کامل نمی تونم درکت کنم ولی فقط یه چیزی خوب می دونم هیچ وقت نباید بذاری بهت توهین بشه و شخصیتت زیر سئوال بره، این یه مورد از اون مواردیه که تحمل زیادیش به شخصیت آدم آسیب می رسونه وزندگیش رو چه بسا تا آخر عمر مختل و تلخ کنه.
    آدمی نیاز به عزت نفس داره پس نباید اجازه داد کسی اون رو زیر پا بگذاره


 
صفحه 8 از 19 نخستنخست 123456789101112131415161718 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست شوهر بی خیالم چیکار کنم؟؟؟
    توسط ققنوس در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مرداد 93, 12:37
  2. چطوری یه شیرینی ساده درست کنم؟؟؟
    توسط masom در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 92, 09:12
  3. آيا قطع رابطه به نفع من است يا به ضررم؟؟؟
    توسط sima3030 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 08:08
  4. زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟
    توسط village در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 مهر 89, 19:09
  5. +ازدواج خوب است يا بد؟؟؟
    توسط proud_rose در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اسفند 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.