به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 184

Hybrid View

  1. #1
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: تحمل کنم درست میشه ؟؟؟ امیدی هست ؟!!

    يكي يه دونه خواهر عزيزم...
    استفاده از مواد به هر دليلي به نظر من اشتباه هست و بايد جلوگيري بشه...
    در مورد رابطه جنسي :
    ببين يك رابطه كامل عملا سه مرحله داره... شما بايد در هر يك از مراحل نكات مربوط به اون مرحله را ياد بگيريد
    و در مورد خانومها يك مورد وجود دارد و آنهم تاييد طرف مقابل كه مرد باشد مي باشد...خانوم با تاييد فعاليتهاي طرف
    مقابل مي تواند خود را از رابطه راضي نشان دهد..
    يك . نوازشهاي آغازين از طرفين
    دو . انجام عمل اصلي و ارضا جنسي
    سه . نوازشهاي پاياني
    مهارتهاي سه مرحله فوق تا حدودي فردي است اما بايد طوري در نظر گرفته شود كه مورد تاييد طرفين باشد
    رابطه جنسي در هر فضايي نمي تونه شكل بگيره
    فضا بايد امن باشد و از هر نظر ديداري، شنيداري براي فرد مطمئن باشد
    فضا بايد عاشقانه و رمانتيك با بهره گيري از نورهاي كم و گاهي نور شمع روشن شود
    حتما براي اتاق خواب چراغهاي ديمر دار استفاده شود كه بتوانيد نور را كم كنيد...
    فضا الزاما اتاق خواب و يا جاي مشابهي نيست...
    استفاده از رنگها چه در لباس... چه در فضاي اتاق مثل پرده ها...
    موسيقي ملايم...
    لباس... لباس بايد براي رابطه مناسب باشد! هرگز لباس خواب،‌لباس مناسبي نيست!!!
    بوي خوشايند كه از الزامات يك رابطه موفق است
    و در نهايت همه چيز دم دست باشد... از نوشيندني و آب و آب ميوه و ميوه و ... تا هر چيزي كه لازم مي شود حتي بعد از رابطه... مثل ميوه هاي فصل!

    تمام مسائل بالا به همراه بسيار مسائل ديگر موجب بوجود آمدن احساسي براي طرفين مي شود كه آنرا ارضا مي گويند... و هر كدام از موارد فوق اگر نباشد ناراحتي و سردي ايجاد خواهد كرد! و گفتن اين كلمه كه من ارضا نشدم از طرف خانوم و اگر كمي مرد بي اطلاع هم باشد كه بدتر...موجب استفاده از قرصهاي مسكن و اعصاب نظير ترامادول مي شود كه توصيه نمي گردد..
    يكي يه دونه خواهرم..
    شما بايد در مورد اين مسائل با شوهرت كامل در وقت مناسب صحبت كني و ايشون را به داشتن رابطه بهتر ترغيب كني... من فكر مي كنم با توجه به مسائلي كه در بالا اشاره كردم شما مي تواني نقش عمده اي داشته باشيد...
    براي اين منظور اول صحبت كنيد... با اعتماد به نفس بدون شرم دخترانه! بعد با هم خريد كنيد... به همين منظور خريد كنيد! بگذار شوهر شما با ابعاد ديگه اين رابطه آشنا بشه...
    من فكر مي كنم با رعايت نكات فوق نه تنها رابطه محكمتري خواهي داشت بلكه با كامل كردن مثلث زندگي شوهرت رو مي توني براي هميشه براي خودت كني!
    بعنوان مثال وقتي مي گويد امشب اماده باش... ناراحت نباش! بگو تو اماده باش... !!! مثلا بيا ايده ال رو فكر كنيم... شوهرت اومده خونه! خونه تاريكه... صداي موسيقي مي آد... بوي خيلي خوبي مي اد... نور خونه با شمع روشن شده!!! خب فكر نمي كني اون بايد خودش رو اماده كنه در اين شرايط نه تو! چون كنترل شرايط دست شماست!!! نه شوهر شما!!
    اما بر عكس منفعل عمل كردن چيزي جز تحميل شدن يك رابطه را در پي نخواهد داشت... كه نه تنهاي موجب گرماي زندگي مي شه... كه موجب سرماي بيش از حد اون هم خواهد بود

  2. 8 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    **روشنا** (یکشنبه 15 تیر 93), del (شنبه 18 آبان 92), sci (دوشنبه 21 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست شوهر بی خیالم چیکار کنم؟؟؟
    توسط ققنوس در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مرداد 93, 12:37
  2. چطوری یه شیرینی ساده درست کنم؟؟؟
    توسط masom در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 92, 09:12
  3. آيا قطع رابطه به نفع من است يا به ضررم؟؟؟
    توسط sima3030 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 08:08
  4. زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟
    توسط village در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 مهر 89, 19:09
  5. +ازدواج خوب است يا بد؟؟؟
    توسط proud_rose در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اسفند 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.