سلام babyعزیز.
ممنونم که اومدین و این نکته رو بهم یادآوری کردین.
واقعاً همیناست که فرق آدما رو معلوم میکنه.
توی شرایط عادی که همه چیز خوب و آرومه که هیچی.
توی شرایط سخته که باید حواسمون باشه.
حرفتون یادم میمونه.
![]()
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام babyعزیز.
ممنونم که اومدین و این نکته رو بهم یادآوری کردین.
واقعاً همیناست که فرق آدما رو معلوم میکنه.
توی شرایط عادی که همه چیز خوب و آرومه که هیچی.
توی شرایط سخته که باید حواسمون باشه.
حرفتون یادم میمونه.
![]()
دختر مهربون (شنبه 31 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)