به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 مرداد 90 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1389-12-21
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,520
    سطح
    22
    Points: 1,520, Level: 22
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    خانم اگه واقعا شما رو میخواست مطمئنا تا الان اقدام کرده بود.
    هرچند که به نظر میاد شما رو سر کار گذاشته باشه...به هرحال میتونید یک مدت شما کامل کات کنید و ببینید عکس العمل ایشون چه خواهد بود...

  2. 5 کاربر از پست مفید MiladR تشکرکرده اند .

    MiladR (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط ruya


    هزار تا فکر میاد تو ذهنم میگم نکنه زن داشته باشه و من نقهمیده باشم و من وسیله سر گر میش بودم ؟؟؟
    این که وقتی با کسی آشنا میشیم اینکه مطمئن باشیم که مجرده حداقل شناختیه که از یک فرد میتونیم داشته باشیم و شما در این حد هم شناخت ندارید
    درکنار تایید نظرات سایر دوستان مبنی بر اینکه به نظر نمیرسه ایشون قصدشون جدی باشه، این شناخت ناکافی شما زنگ خطر خیلی جدی هست برای زندگی آینده شما
    نگران سنتونم نباشید الان سن ازدواج بالاست و هنوز تعداد زیادی دختر در سن شما مجرد هستند


  4. 5 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (شنبه 24 اردیبهشت 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 اردیبهشت 90 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    1,398
    سطح
    20
    Points: 1,398, Level: 20
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    حل مشکل شما خیلی سادست

    فقط قطع رابطه

  6. 3 کاربر از پست مفید spring2 تشکرکرده اند .

    spring2 (پنجشنبه 29 اردیبهشت 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 مهر 90 [ 01:31]
    تاریخ عضویت
    1390-2-23
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,405
    سطح
    21
    Points: 1,405, Level: 21
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    سلام


    رابطه ي خود را پايان دهيد .

    اين اس ام اس بازي ها و تماس هاي بي پاسخ بهترين دليل است براي اينكه شما بدانيد كجاي اين رابطه قرار داريد .
    مردي كه زني را به قصد ازدواج بخواهد رفتاري اينگونه ندارد .

    ايشان با شما بازي موش و گربه ( بهانه ) راه انداخته دوست محترم . اين رابطه سرانجام نخواهد داشت . تنها فرصت سوزي و زمان بر خواهد بود .

    سلام من حرفتون رو گوش کردم و بهشون گفتم اگر خواستی بیای خواستگاری بیا وگرنه ادامه این رابطه بی معنیه

    و دیگه نه زنگی زدم و نه اس ام اسی
    ولی امروز صبح اس داد و غروب هم زنگ زد و من جواب دادم و فقط حال و احوال کرد...




  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 خرداد 90 [ 04:51]
    تاریخ عضویت
    1390-2-28
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,294
    سطح
    19
    Points: 1,294, Level: 19
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط ruya
    سلام
    خدمت همه اعضا ومشاوران
    من مشکل بزرگی دارم
    من 30 ساله از تهران
    دوسال و نیم پیش با پسری از طریق 1 سایت ادبی اشنا شدم
    البته پشنهاد اشنایی ابتدایی و ازدواج همون وهله اول از طرف ایشون بود

    خلاصه با هزار ماجرا ما با هم دوست شدیم به قصد ازدواج (البته ایشون شهرستان تشریف داشتن که بعد از 1 هفته از دوست شدنمون گفتن)

    ماه ها با وعده وعید گذشت واز خواستگاری خبری نشد :
    شرایط خونه جور نیست ...
    بهتر هم و بشناسیم ...
    الان همه به فکر زن دادن من هستن واگر من بخوام ماجرای خودمون رو مطرح کنم موضع میگیرن بهتره مدتی صبر کنیم ...

    خلاصه وعده ماه ها به سال تبدیل شد
    رابطه عاشقانه ما ادامه داشت

    تا دیگه 6 ما ه پیش من زدم به سیم اخر و شاکی شدم و خواستم اقدامی کنه

    البته در مورد همین ماجرا جرو بحثهای زیادی با هم کردیم و بینتیجه ....

    تا اینکه قبل از عید گفت اردیبهشت با خانواده میان
    ما هر روز از هم خبر داشتیم ولی تو تعطیلات عید 16 روز از هم بیخبر بودیم البته ازطرف ایشون
    من زنگ واس ام اس هر روز میزدم ولی خبری ازش نبود

    سر همین دعوای حسابی شد حرفی برای توجیح کارش نداشت فقط میگفت مهمون داشتن و مشکل داشته و نمیتونسته و من سخت میگیرم

    منم گفتم خوب تو اگه من و نمیخوای بگو چرا من و معلق نگه میداری
    بزار منم به زندگیم برسم
    اونم میگفت نه تو طرز فکرت بده
    اخلاقت عوض شده
    من هدفم همونی هست که گفتم

    خلاصه تا اخرای اردبهشت ما از هم بی خبر بودیم باز هم از طرف ایشون( من زنک و اس میدادم ولی جوابی نمیومد)

    منم اس دادم خودم از این رفتارت نتیجه گیری کردم و تو من و نمیخوای و روت نمیشه بگی

    نوشتم براش خیلی نامرد و پستی و من بابات این 2 سال حلالت نمیکنم

    وو خداحافط برا همیشه گفتم
    بعد 2 روز شاکی زنگ زد و 1 دعوا مفصل کردیم ...

    خلاصه ...
    الان میگه با این اخلافت من نمیتونم اردیبهشت بیام خواستگاری باید خودت رو عوض کنی من هنوز بابت اون حرفات ازت ناراحتم باید از دلم در بیاری

    تو مغروری باید غرورت رو زیر پات بزاری
    واز این حرفها

    امروز هم بابت همین حرفها جرو بحث کردیم
    میکه بد شدی
    مثل سابق نیستی از چشام افتادی
    معنی دوست داشتن و احساس رو نمیفهمی
    منم گفتم من همینم میخوای بسم ا.... نمیخوای همین جا همه چیز رو کات کنیم

    ولی اون میگه نه

    ببخشید طولانی شد

    من نمیدونم الان چیکار کنم ؟
    مقصر کیه ؟
    ولش کنم ؟
    وایسم تا اروم بشه ؟
    اگر میخواست بیاد خواستکاری یعنی نباید تا حالا اقدامی میکرد ؟

    هزار تا فکر میاد تو ذهنم میگم نکنه زن داشته باشه و من نقهمیده باشم و من وسیله سر گر میش بودم ؟؟؟

    خلاصه هزار تا سوال بی جواب

    خواهش میکنم کمک و راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم

    دیگه از ازندگی خسته شدم

    خواهش میکنم کمکم کنید
    اینترنت
    بعضی چیزها رو تو زندگیم میبینم و نمیتونم باورشون کنم
    مثلا یکی از بچه ها اومد امروز چیزای راستی رو برام تعریف کرد که هنوز نمیتونم باور کنم که یه همچین ادمایی پیدا میشن
    اگه به دور ور خودم نگاه کنم میبینم که تو جامعه ی کوچیک دور خودم چیزایی و ادمایی هستن که باورشون خیلی سخته
    اینترنت یه جامعه ی کوچک نیست بلکه بزرگترین جامعه دنیا که فقط ابعاد ظاهریش 1024*640 هستش
    حالا فک کن تو این جامعه ی به این بزرگی چه چیزایی میشه پیدا کرد که حتی فکرش رو هم نمیکردی
    باورم کن بردن احساسات تو این جامعه چیزی جز افسردگی و احساس شکست واسه ادم نداره
    بدون که از اول طریقه ی اشناییتون اشتباه بوده
    شاید این شخصه شما یکی از اون عجایب باشه
    شاید دلیلش تنهایی خودش بوده و داشتن شما بهش اعتماد بنفس میداده
    شاید دلیلش عشق به دخترای تهرونی بوده باشه
    شاید دلیلش سواستفاده باشه
    شاید دلیلش .....
    شاید .....
    .
    .
    .
    حتی چیزایی هست که وقتی اتفاق بیفتن تا اخر عمرت نمی تونی باورش کنی
    بزار یه نصیحت بهت بکنم
    تو این جامعه ی بزرگ با وصف هایی که در بالا ازشون کردم شاید یه روزی شما قربانی بشید و کسایی مثه من بعدنها نتونن داستانتون رو باور کنن و بشید از اون داستانایی که من نمیتونم باورشون کنم
    پس هیچوقت احساساتت رو تو اینترنت نبر که باعث افسردگیت میشه

  9. 2 کاربر از پست مفید navidrct تشکرکرده اند .

    navidrct (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  10. #16
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    ruya عزیز

    به تالار همدردی خوش آمدی


    دوست عزیز

    جدی و قاطع رابطه را قطع کن ف و به تماسها هم پاسخ نده . در این ارتباط و وعده ها ، هیچ خیری و تضمینی برای شما نیست . بیشتر از این به خود آسیب نزنید .



    کات کنید >>> جدی ، محکم ، قوی ، و همین حالا ( با قطهعر راه های ارتباطی )


    .

  11. 10 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 29 اردیبهشت 90)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 خرداد 90 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-15
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,253
    سطح
    19
    Points: 1,253, Level: 19
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    سلام عزیزم بهتر که رابطه ی خودتو با اون قطع کنی.
    به نظر من این طوری داری خودتو کوچیک می کنی

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 تیر 90 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1389-7-01
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,834
    سطح
    25
    Points: 1,834, Level: 25
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سر کارم یا واقعا دوستم داره

    سلام
    اینجوری که شما تعریف کردین خیلی معلومه که دوست نداره ، عجیبه که با 30 سال سن نتونستی بفهمی که دوست نداره ،گیرم که ازدواج کردین اونوقت پیش بینیه روزی که میاد بهت میگه تو ول کنه ن نبودی مثل روز برای من یکی روشنه............میگی نه بشین و ببین

  14. 2 کاربر از پست مفید آرمیلا تشکرکرده اند .

    آرمیلا (پنجشنبه 23 تیر 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چی کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه
    توسط نازنین 2 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 10:22
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. چطور از عشقم دل بکنم ؟ (به خاطر دوستم)
    توسط Hamdardi2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.