یاشاسین اذربایجان و بوتون اذریلر
یاشاسین
خوب هستین انشاالله؟
ای بد نیستیم بحمدلله
1.از تراختور چه خبر ؟به نظرت میتونه تو جدول بالاتر بیاد بشه جزء سه تا تیم؟نگو اصلا از وضعش خبر ندارم که ناراحت میشم.
مگه می شه تبریز باشی از وضعیت تراختور بی خبر، من مطمئنم که داغلاری دلر!!
2. دانشگاه تبریز درس خوندی؟اگه جای رییس دانشگاتون بودی چکار میکردی؟حالا اگه وزیر علوم بودی چیکار میکردی؟
آره ، اگر به جای رئیس دانشگاه بودم یه مجسمه از سابینا می ساختم میزدم وسط دانشگاه، اگر جای وزیر علوم بودم اساتید قدیمی و با سابقه رو بازنشسته نمی کردم بیام 4 تا فنچول که معلوم نیست کجا درس خوندن بیارم سرکار
3.این تعارف تبریزی که میگن مطمئنا شنیدی دیگه!!قضیش چیه؟
قضیه ش اینه: بویوروز - یوخ سیز بویوروز - یوخ اصلا اولماز سیز بویوروز - یوخ والله گئتمرم سیز بویوروز - یوخ ازوم اولوم گره بویوراسیز - یوخ مامان جانی گئدممرم سیز بویوزوز ...
ترجمه: بفرمایید - نه شما بفرمایید - نه اصلا نمیشه شما بفرمایید - نه به خدا نمیرم شما بفرمایید - نه جان من بفرمایید - نه جان مامان نمی رم شما بفرمایید ... الی آخر..
4.اولین چیزی که با دیدن این کلمات بذهنت میرسه بگو یا توضیح بده:
قرابیه: ای شکمو
محمد حسین بهجت: شعرهای قشنگ
فساد اداری: رشوه و پارتی بازی و کاغذ بازی
فمنیسم: جاش ایران نیست
سکولاریسم: تفکر دور از دین
روشنفکر: بیشترشون افکار عمومی رو فریب می دن
5. اساسی فیلم جدایی نادر از سیمینو نقد کن،ببینیم منتقد خوبی هستی؟
نقد این فیلم زیاد وقت می بره ولی خوب در یک کلام بگم از واقعی بودن شخصیت ها، تاثیر دین بر شخصیت آدم ها، آدم ها هر جا لازم باشه دروغ می گن، هیچ کس خوب یا بد مطلق نیست هر کسی جنبه های شخصیتی مختلف داره که توی مواقع مختلف بروز می کنه، لج بازی تو زندگی زناشویی یعنی بن بست، بعضا بزرگترها هستند که بچه بازی در میارن و بچه ها جای بزرگترها رو می گیرن ...
6. مرغ همسایه غازه؟
والله بحمدالله ما مرغی نداریم و همسایه غازی از این بابت خیالمات تخت تخت است
7.از بین اینایی که میگم یکیو انتخاب کن:
جرج کلونی،بن افلک،
براد پیت
صدام
،بن لادن، کاندولیزا رایس
دولت سازندگی،دولت اصلاحات
،دولت اصولگرا
تاتلیس،ماهسون،اسماعیل یاکا
امریکا،کانادا،استرالیا
پرنده،خزنده،ابزی
قصه های تا به تا(زیزیگولو)،
قصه های مجید، دنیای شیرین دریا(یاد پوپک گلدره بخیر چقدر ناراحت شدم از رفتنش

)
موسیقی اذزی،کردی،بندری
دعای عهد،فرج،
توسل
8.با کدوم فیلم بطرز عجیبی یه گالن اشک ریختی؟با کدوم فیلم عاشق شخصیت پسر داستان شدی و خواستی جای دختر داستان باشی؟
وقتی شیندلرز لیستو دیدم دو بسته دستمال کاغذی هدر دادم
تو سریال how I met your mother از شخصیت تد خوشم میاد
9.تا حالا چند بار شیطون خواسته گولت بزنه،تو گفتی نه من گول حرفای تو رو نمیخورم؟بالاخره چی شد گولشو خوردی؟ای بچه بد:D
فکر کنم نسبت به جوونهای امروزی خیلی کمتر گول این ناکسو خوردم ننه
10.چرا با وجود اینکه میدونیم حجاب دستور خداست ولی کامل رعایتش نمیکنیم؟به نظرت حکم و مجازات دیده شدن یه تار مو با صد یا هزار تار مو فرق میکنه؟(فقط سعی کن فتوای جدید ندی

)
به نظر من کسایی که حجاب کامل ندارن واسه این ندارن که توجیه نشدن که چرا با دیدن چند تار مو یکی به انحراف کشیده میشه
درمورد سوال دوم انگار داری می پرسی کشتن یه فرد با هزار فرد فرق می کنه؟
11.فک کن چند روز بیخوابی کشیدی الان گرفتی خوابیدی یکی دوساعت نگذشته یهو صدای انفجارمهیب یه ترقه بغل گوشت توسط یکی از بچه های فامیلتون که دل خوشیم ازش نداری تو رو میپرونه از خواب،اولین کاری که با این بچه میکنی چیه؟
پدر مادرشم نیستنا خیالت راحت اگه خواستی یه دل سیر کتکش بزن ما همگی درکت میکنیم
بلند میشم میگم ای بابا چه خبره، بعد می برشمش اتاق می گم بشین همینجا بازی کن تا ننه بابات بیان
12.یه خاطره شیرین ترجیحا با همسرت؟
دوچرخه سواری تو کیش
13.یه بیت شعر یا یه جمله بگو که با خوندش دیونه بشیم(بریم تو فضا)
حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو*** و اندر دل آتش درآ پروانه شو پروانه شو
14.میخای دستور بدم از همین هفته دیگه تبریزو پایتخت کنن؟
:D
نه اگر پایتخت بشه مثل تهران شلوغی ترافیک آلودگی ... همینجوری خوبه خرابتر نکنن 
الان احساس داغی میکنی یا بازم ولرمه؟حرارتشو بالا ترببریم؟
دست مریزاد حسابی هیزم ریختی تو آتیش
سوالهای ما هنوز نا تمام تا نگاه میکنی میبینی تعداد سوالا دیگه زده بالا،پس سوال نکردن ناگزیر میشود.
فعلا با اینا خستگیتو در کن تا بعد.
ممنون از سوالای خوبت
علاقه مندی ها (Bookmarks)