خانوم عزیز سلام
عنوان تاپیکتون خیلی ناامید کننده و تضعیف کننده است ! چرا؟ اتفاقی نیفتاده که !
سه حالت زیر ممکنه وجود داشته باشه
1_این اقا از ابتدا تمایلی به ازدواج با شما نداشته (با توجه به اینکه میگین شما شروع کننده رابطه مجدد بودین )
2_بعد از 4 ماه شما را متناسب با خودش ندیده و چادر ساده فقط یه بهانه برای پایان دادن به رابطه بوده
3_ایشون جدا خواستار همسری بودن که چادر ساده بپوشه
در مورد 1 و 2 که بحثی نداریم باید ایشون رو فراموش کنین که راهکارهای مخصوص به خودشو داره
اما در مورد3 ایشون علی رغم داشتن تحصیلات و طبیعتا رسیدن به بلوغ فکری در برخورد با مسائل منطقی فکر وعمل نمیکنن و همین موضوع دلیل خوبی برای ازدواج نکردن با ایشونه پس فراموشش کنید
ایشون منطقی نیست چون
مسئله حجاب و یا حجاب برتر نیست صرفا علاقه شخصی این اقاست
ضمن اینکه شما قصد داشتین خواسته ایشون رو عملی کنین اما ایشون همراهی نکردن
این حرفشون که ما باید بعد از این مدت جذب هم میشدیم و برای هم هر کاری میکردیم نشون دهنده خودخواهی اشکار ایشون
ایا این جمله در مورد خودشون مصداق نداشت که به راحتی شما رو طرد کرد ؟؟؟
پس اصلا جذبی صورت نگرفته(احتمالا مورد 2)
به نظر من متاسفانه ایشون حتی نتونسته بهانه مناسبی برای قطع رابطه پیدا کنه
اینا مهم نیست
مهم اینه که باید فراموشش کنید!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)