به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 مرداد 90 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1389-12-21
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,520
    سطح
    22
    Points: 1,520, Level: 22
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوری فوری :در مونده تو برخورد با پسرم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط lifeisbeautiful
    منظور میلاد دوست دختری نیست. گاهی داشتن یه خواهر خیلی کمک می کنه. پسرا خیلی حرفاشون رو به خواهرشون راحت تر می گن تا مادرشون. حتی برادرهای من که از من بزرگترن پیش اومده که در مواردی از من خواستن براشون رازدار باشم.
    میشه منظور میلاد رو اینطوری هم گفت که رابطه پسرتون رو با اقوام بیشتر کنید. با پسرها و حتی با دخترهای خوب و فهمیده فامیل. مثلا خیلی اوقات یه دختر خاله خوب و فهمیده هم می تونه نقش یه خواهر رو بازی کنه.(اگر بشه یه دخترخاله مطمئن پیدا کرد که محرم اسرار خانواده هم باشه) البته همه اینا در کنار رابطه خوب خودتون با پسرتون باید باشه. خودتون بسنجید ببینید با توجه به شرایطتون همچین کاری ریسک هست یا نه.
    به هر حال تمام رفتارهاتون باید غیرمستقیم باشه. به هیچ وجه ارتباطش رو به روش نیارید مگر اینکه خودش بخواد براتون بگه.
    توی درددل هاتون باهاش از فرد ایده آلش حرف بزنید. اینکه می خواد فرد ایده آلش کی باشه. گهگاه اشتباهاتی رو که نباید در ارتباطش بکنه در قالب داستان براش بگید البته تابلو نکنید. کم کم خودش به حرف میاد و اونم می خواد که باهاتون درددل کنه.
    احسنت
    خارپشت جان منظور من هم دقیقا همین بود (با تشکر از )lifeisbeautiful ا
    در این سن بچه ها همیشه فکر میکنن که پدر مادرها صحبت های اونا رو درک نمیکنن به همین دلیل حرف شنوی و تاثیر پذیریشون از هم سنها و دوستانشون خیلی بیشتر میشه که اگه ما بتونیم این دوستا رو خودمون بشناسیم و مدیریت کنیم خیلی بهتر خواهد بود.

    من فکر میکنم روش 2 که خارپشت جان اشاره کردند به احتمال زیاد چون میدونن که ایشون به قصد بر هم زدن رابطه میخوان وارد ماجرا بشن دوباره جبهه گیری خواهند کرد و ممکنه پنهان کاری ها هم بیشتر بشه.
    تشکر

  2. 2 کاربر از پست مفید MiladR تشکرکرده اند .

    MiladR (سه شنبه 27 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد رابطه با پسر تو سن کم چیه؟
    توسط kimiya1990 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اسفند 96, 21:51
  2. تو رابطم با اقا پسری دچار دوراهی شدم... امیدوارم کمکم کنین
    توسط فاطیمام در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 23:30
  3. من رو تو خیابون با یه پسره دیدن..
    توسط royana در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 13:28
  4. چرا همش دلم با دیدن یه پسر میلرزه و میرم تو فکرش؟؟؟؟؟
    توسط shenevande در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 مرداد 93, 19:06
  5. تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 خرداد 91, 10:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.