به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 102
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    دست بزن
    فحاشي
    تهمت زدن
    نداشتن امنيت جاني و رواني در محيط خونه
    خرجي ندادن
    اين ها حتي يك موردش هم براي قاضي و دادگاه محرز بشه سه سوته طلاقت رو ميگيرن اون وقت شما نشستي از ظلمي كه مردا به زناشون ميكنن حرف ميزني؟؟؟

    خواهر من شما ده برابر همسرت داري به خودت ظلم ميكني....به خودت بيا و يه تصميم جدي درباره اين زندگي كه بيشتر شبيه ميدون جنگ هست بگير تا دير نشده و يه بچه هم اضافه نشده!!!!!!!!

  2. 3 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (یکشنبه 20 شهریور 90)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    سلام فرناز جون، امیدوارم حالت خوب باشه و کمتر به خودت سخت بگیری .....
    عزیزم اینکه شوهران ما ادم های بدون منطق و اصول و پرخاشگری هستن تقصیر ما نیست پس چرا ما حرص بخوریم، چرا ما دست به خودکشی بزنیم ،چرا ما باید خودمونو فدای این رفتار کنیم ؟؟؟؟ بگذار هر جور که دوست داره زندگی کنه و اموراتش بگذره ...بزار تو دنیای خودش خوش بگذرونه . ما هم به فکر خودتمون باشیم دیگه بهش اهمیت نده .
    یه لینک واست میزارم که بخونی (یکی از دوستان واسه من گذاشته )
    اینو که بخونی می فهمی که من تو مقصر این رفتار نیستیم و باید یه فکری به حال خودمون بکنیم


    نقاط ضعف مهلک http://www.rasekhoon.net/article/show-40766.aspx

  4. کاربر روبرو از پست مفید یکی یه دونه تشکرکرده است .

    یکی یه دونه (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    با سلام خدمت دوست خوبم فرناز
    واقعا متاسف شدم وقتی تاپیکتون رو خوندم امیدوارم که دوباره همون نشاط قبلی بهت برگرده و باز بلند بلند بخندی عزیزم
    با اجازه از کارشناسان محترم می خوام نظر خودمو بگم و اینکه چرا طلاق نمی گیری به نظر من داری خودت رو از بین می بری اگه دست بزن داره که با موندن و راهنمایی کردن ماها که درست نمی شه عزیزم متاسفانه این مورد یه مورد اخلاقی غیر قابل حله . زندگی بعد از طلاق خیلی سخته و نمی شه انکارش کرد حرف مردم داره و هزارتا چیز دیگه ولی خوبی هایی هم داره که بزرگترینش اینه که شما خودت می شی اون چیزی که بودی و هستی و وجودت ارزش پیدا می کنه اون وقت هست که می بینی چه اشتباهی می کردی که زودتر این کارو نکردی . یه اراده محکم می خواد و یه تصمیم. باور کن اشتباه نیست کارت نجات جانت و بدست آوردن بقیه عمرت و ثانیه هات مگه چی کم داری که اینطوری باهات برخورد بشه مگه اون کی هست که به خودش اجازه می ده دست روی شما بلند کنه اگه راستش رو می گه بره با یه مرد دعوا کنه تا چارتا کتک هم بخوره. به خدا عزیزم اشتباه می کنی به این زندگی داری ادامه می دهی همه مردها هم بد نیستند خوب بله ایرادهایی دارند ولی کتک کاری نمی کنند دیگه با این یکی نمی شه کنار اومد مگه بابا و داداشتون کتک کاری می کنند که به همه مردها تعمیم می دهی . به خودت برس و جون و عمرت رو از دست این شوهرتون نجات بدهید و امیدوارم که موفق باشید.

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    برای محبتی که از تو دریغ گشته ..
    به فرناز
    ( گل سرخی زیبا تقدیم به روح بزرگت )

  7. 2 کاربر از پست مفید iMoon تشکرکرده اند .

    iMoon (شنبه 07 خرداد 90)

  8. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 19:18]
    تاریخ عضویت
    1390-1-31
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 81 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    سلام فرناز جان
    چرا دیگه انجمن نمیای یه کم نگران شدم ما رو بی خبر نذار عزیزم ....

  9. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    فرناز عزیزم واقعا" متاثرم ازین همه غوغای دلت راستش پای تاپیکت فقط خوندم اشک ریختم
    بلد نیستم کمکت کنم چون تو زندگی خودم موندم
    واقعا" دعا میکنم این روزای بدت حل شه
    اقای csi به من که نگفتید راه حل مسله چیه ! حداقل یه دونه از اون نظرها فیلسوفانه به فرناز بدبد (شوخی)

  10. کاربر روبرو از پست مفید sahra100 تشکرکرده است .

    sahra100 (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 مرداد 90 [ 03:07]
    تاریخ عضویت
    1390-2-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,425
    سطح
    21
    Points: 1,425, Level: 21
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    سلام فرناز جان .

    واقعا ناراحت شدم از خوندن تایپیکت عزیزم . نمی دونم چی بگم . شاید جدایی راه حلی باشه که باید بهش فکر کنی .

    فقط اینو یادآوری می کنم که الان وقت تصمیم گیریه اگه پای بچه بیاد وسط همه چی خیلی سخت تر می شه . هم زندگیت سخت تر می شه هم اگه اون موقع بخوای جدا شی خیلی سخت تر می شه .

    امیدورام راه درست رو پیدا کنی عزیزم .


  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 اردیبهشت 90 [ 17:33]
    تاریخ عضویت
    1389-12-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,690
    سطح
    23
    Points: 1,690, Level: 23
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 87 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    واقعا" نمیدونم چی بگم وقتی بعضی از دوستان راه حل همچین مسائل حادی رو فقط این میدونن که :محبت کن ،اون کتکک میزنه تو محبت کن ،اون فحش میده تو محبت کن و فکر میکنن این جور چیزا با 4 بار زنگ زدن و گفتن اینکه دلم برات تنگ شده قابل حله ..
    متوجه باشید که این جور راه حل های ساده شاید برای یک آدم نرمال کاربرد داشته باشه ،با عرض پوزش اگر نوشته های این خانم حقیقت داشته باشه کاملا" واضحه که همسر ایشون به هیچ وجه انسان نرمالی نیستن که با کمی بیشتر محبت کردن و استقبال فلانو اینجور چیزا تغییر کنن..
    در ضمن دوست عزیزی که نسخه محبت کردن میپیچی یه سوال دارم ازت شما خودت میتونی به کسی که مدام با هر بهونه کوچیکی بهت حمله میکنه و کتک و فحش رو نثار خودت و خونوادت میکنه محبت کنی؟؟اصلا" میشه؟؟محبت یه پایه و اساسی باید داشته باشه یا نه؟یه دل خوشی میخواد یا نه؟
    آخه ایشون به چه جرمی باید بمونه و سعی کنه همچین آدمی رو درست کنه؟جرا باید سالهای جوونیش برای درست کردن و تغییر یه آدم غیر نرمال هدر بره ؟چرا آخه به زنهای ایرانی فقط این راهها آموزش داده میشه؟
    مگه عمر آدم چقدره ،مگه جوونی آدم چند ساله ؟چرا این خانم باید انرژی رو که داره و حق داره ازش لذت ببره بریزه به پای درست کردن یه نفر دیگه ؟چرا؟فقط به این دلیل که اسم ایشون توی شناسنامشه آره؟

  13. 2 کاربر از پست مفید باران5656 تشکرکرده اند .

    باران5656 (چهارشنبه 18 آبان 90)

  14. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اردیبهشت 91 [ 08:31]
    تاریخ عضویت
    1390-2-13
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    1,848
    سطح
    25
    Points: 1,848, Level: 25
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    سلام به همه اون دوستای خوبی که برام نوشتن و ارزش برام گذاشتن ..
    دوستای خوبم من تصمیمم رو گرفتم ..
    همین امروز برمیگردم خونه پدرو و طلاق می گیرم..
    دیگه تحملم تموم شده و نمیتونم صبر کنم..
    بهم نیرو بدین تو رو خدا من از طلاق می ترسم...

    sci عزیز..
    الان جوابتونو میدم ..
    می خواستم زندگی کنم .. نمیخواستم طلاق بگیرم .. سعی کردم بسازم .. سعی کردم زن خوبی باشم .. اما...
    فایده ای نداره .. زورگویی توی ذات شوهر منه ....
    من الان فقط به طلاق فکر میکنم و بس..

  15. 2 کاربر از پست مفید farnaz3211 تشکرکرده اند .

    farnaz3211 (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  16. #50
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟

    فرناز عزيزم!
    مي دوني... گاهي فكر مي كنم چقدر تو زندگيمون كم گذاشتيم! چقدر كوتاه اومديم... چقدر خسته خسته دويديم!!!
    چقدر خواستيم ميخ آهني رو تو سنگ فرو كنيم... و چقدر همه مشكلات خاص خودشون رو دارند...
    چه كار بايد كرد؟ خواهر گلم... يه كارهايي هست كه مي شه آدم همواره انجام بده! هيچ ممانعتي وجود نداره... اما بعضي مواقع مي تونه آروم بشينه و به زندگيش نگاه كنه... فقط نگاه كنه و هيچي نگه!
    مي دونم حس خيلي بدي داريد... با اوصافي كه مي گي زندگي واقعا ممكن نيست و تنها چاره اش طلاقه! جدايي... بهش بگي برو پي كار خودت آقا! اما هميشه مي توني اين رو بگي! آروم هم نگي .... داد بزني!!! داد بزني سرش! با همه قدرتت!!!
    مي گم... بيا يه كاري كن و اسمش رو بذار آخرين تلاشت براي زندگي!
    البته مختاري كه همين امروز يا فردا بري و دادخواست طلاق بدي... يا وكيل بگيري!
    اما خب اين همه كردي ... اين هم روش!
    بيا و افكار منفي رو دور كن... يه بار ديگه با آرامش مثل يه خواهر خوب... داستانت رو مرور كن و اينجا بنويس!
    اين دفعه وارد جزئيات نشو و كليات رو بنويس... به يه صورت مسئله برسيم با هم! نه به يه بغل گله... بغض،‌ شكايت...

  17. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (چهارشنبه 04 خرداد 90)


 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.