دست بزن
فحاشي
تهمت زدن
نداشتن امنيت جاني و رواني در محيط خونه
خرجي ندادن
اين ها حتي يك موردش هم براي قاضي و دادگاه محرز بشه سه سوته طلاقت رو ميگيرن اون وقت شما نشستي از ظلمي كه مردا به زناشون ميكنن حرف ميزني؟؟؟
خواهر من شما ده برابر همسرت داري به خودت ظلم ميكني....به خودت بيا و يه تصميم جدي درباره اين زندگي كه بيشتر شبيه ميدون جنگ هست بگير تا دير نشده و يه بچه هم اضافه نشده!!!!!!!!![]()






حداقل یه دونه از اون نظرها فیلسوفانه به فرناز بدبد (شوخی)


علاقه مندی ها (Bookmarks)