به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 مرداد 90 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1389-12-21
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,520
    سطح
    22
    Points: 1,520, Level: 22
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوری فوری :در مونده تو برخورد با پسرم!

    [/quote]

    1_این دختر رو از کجا بیاریم ؟(خواهر واسه برادرش وقت نمیذاره چه برسه به غریبه )
    2_رو چه حسابی میگین یه پسر به دختر بزرگتر از خودش وابسته یا علاقمند نمیشه ؟؟(مگر این که این اختلاف سنی خیلی بیشتر باشه که خب مادر هستن دیگه !)

    [/quote]

    1- معمولا میشه از دخترهای اقوام کمک گرفت.این که میگم سنش از پسر بیشتر باشه بخاطر اینه که فهمیده باشه و بتونه اونو راهنمایی کنه. و منظورم این نیست که برید و یک دوست دختر واسش پیدا کنید و...!بلکه هر از گاهی که مثلا میان دیدن به این آقا پسر کمک کنن.
    چون توی این سن پسرها بدلیل همون حس استقلال طلبیشون،بیشتر از دوستاشون و اطرافیان حرف شنوی دارن تا خانواده!
    و واسه وقتش هم نه اینکه هر دقیقه با هم در تماس باشن چون این که میشه همون رابطه... مثلا هفته ای یه بار اونا میان شما میرید...

    2- حرف شما درسته و تضمینی نیست منتها دختر خانم هایی که حداقل 3-4 سال بزرگتر باشن دیگه به ایشون به چشم برادر کوچیکتر نگاه میکنن و این احتمال خیلی خیلی کم میشه.
    نمیگم این راهکار عمومیه و بینقص ولی خوب به هرحال اینم یه تجربه بود...

  2. کاربر روبرو از پست مفید MiladR تشکرکرده است .

    MiladR (سه شنبه 27 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد رابطه با پسر تو سن کم چیه؟
    توسط kimiya1990 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اسفند 96, 21:51
  2. تو رابطم با اقا پسری دچار دوراهی شدم... امیدوارم کمکم کنین
    توسط فاطیمام در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 23:30
  3. من رو تو خیابون با یه پسره دیدن..
    توسط royana در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 13:28
  4. چرا همش دلم با دیدن یه پسر میلرزه و میرم تو فکرش؟؟؟؟؟
    توسط shenevande در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 مرداد 93, 19:06
  5. تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 خرداد 91, 10:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.