[/quote]
1_این دختر رو از کجا بیاریم ؟(خواهر واسه برادرش وقت نمیذاره چه برسه به غریبه )
2_رو چه حسابی میگین یه پسر به دختر بزرگتر از خودش وابسته یا علاقمند نمیشه ؟؟(مگر این که این اختلاف سنی خیلی بیشتر باشه که خب مادر هستن دیگه !)
[/quote]
1- معمولا میشه از دخترهای اقوام کمک گرفت.این که میگم سنش از پسر بیشتر باشه بخاطر اینه که فهمیده باشه و بتونه اونو راهنمایی کنه. و منظورم این نیست که برید و یک دوست دختر واسش پیدا کنید و...!بلکه هر از گاهی که مثلا میان دیدن به این آقا پسر کمک کنن.
چون توی این سن پسرها بدلیل همون حس استقلال طلبیشون،بیشتر از دوستاشون و اطرافیان حرف شنوی دارن تا خانواده!
و واسه وقتش هم نه اینکه هر دقیقه با هم در تماس باشن چون این که میشه همون رابطه... مثلا هفته ای یه بار اونا میان شما میرید...
2- حرف شما درسته و تضمینی نیست منتها دختر خانم هایی که حداقل 3-4 سال بزرگتر باشن دیگه به ایشون به چشم برادر کوچیکتر نگاه میکنن و این احتمال خیلی خیلی کم میشه.
نمیگم این راهکار عمومیه و بینقص ولی خوب به هرحال اینم یه تجربه بود...









علاقه مندی ها (Bookmarks)