سلام
ضمن تشکر از همه ی دوستان مخصوصا بی دل عزیز... از اینکه برام وقت گذاشتی ممنونم خانوم.
بله!
مشکل من تنها مدیریت زمان نیست. خودم هم میدونم این رو. میدونی مثلا یکی از مشکلاتی که من در زمینه ی درسم باهاش مواجه هستم چیه؟! اینه که همیشه به بالاتر از خودم نگاه میکنم و خودم رو دست کم می گیرم و به همین دلیل نا امید میشم از خودم. یه روانشناس بهم می گفت من والدت خیلی سرزنشگره!
به هر حال توصیه هاتون مفید بود. سعی می کنم به کار بگیرم. دعا کنید موفق بشم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)