فرناز جان،
پزشک قانونی توی آرشیوش نامه ات را داره. اگه مشکل اونه برو ازشون بخواه که دوباره بهت بدن یا قانونی اقدام کن، دادگاه ارجاع می ده و از تو آرشیو برات دوباره صادر می کنن.
تشکرشده 268 در 90 پست
فرناز جان،
پزشک قانونی توی آرشیوش نامه ات را داره. اگه مشکل اونه برو ازشون بخواه که دوباره بهت بدن یا قانونی اقدام کن، دادگاه ارجاع می ده و از تو آرشیو برات دوباره صادر می کنن.
آراام (شنبه 24 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)