سلام به دوستای خوبم
از همتون تشکر میکنم که وقت گذاشتید و منو راهنمایی کردید از قلب تنها و آسمان تنها ممنونم من کاملا با هردوتاتون موافقم.
از اونجایی که قانون این کشور حامی زنها هست و وقتی هم بخوای طلاق بگیری تمامی حق و حقوقه زن رو بهش میده مثلا خونه با تمامه وسایلش بچه ماشین اگه داشته باشی مال زن هستش و از طرف دولت هم به زن و بچه ها حقوق میدن و هیچ نوع وابستگی به مرد نداری ولی اینا همه درصورتی هستش که طلاق بگیری الان هم بهش گفتن که اگه خونه نری باید پول در اختیاره زنت قرار بدی.من از نظر تحصیلی در ایران دیپلم هستم و اینجا هم فوق دیپلم منشی حسابداری رو دارم ولی شوهرم نمیذاره کار کنم بهم میگه تو آزادی کار کنی اما جایی که مرد نباشه کار کن که همچین چیزی هم اینجا وجود نداره .
اگه ون نخواد تغیر کنه منم حاضر به زندگی نیستم اون تجربی یک زندگی دیگرو هم داره اون تجربی دستگیری و پیشه پلیس رفتنو تو زندگی قبلش داشته از اینکه من حالا تونستم از حقم دفاع کنم ناراحته (بقوله خودش که همیشه میگه زبونت باز کردی )من از اینکه دیروز اینقدر خودشو بی تفاوت نسبت به طلاق نشون میداد خیلی دلگیرم انگار که اصلآ هیچ اتفاقی تو زندگمون رخ نداده به خودش خیلی رسیده بود بوی عطرش اطاقو پر کرده بود خیلی شیک عمده بود ولی من خیلی معمولی و پریشان حال بودم و اینو خیلی خوب حس کرد و تونست سوء استفاده کنه و خودشو خیلی بیخیال نشون بده ،حالا نظرتون چیه اگه فردا یا پس فردا امد من هم کلی به خودم برسم موهامو رنگ کنم ناخن لک بزنم آرایش کنم اینا چیزایی هستن که اون به شدت متنفره از انجامشون ،ولی من میخام یجوری بهش بگم که در نبوده اون من هم راحتر زندگی میکنم و آزادی خودمو دارم بدونه تو هم میتونم زندگی کنم (چون اون همیشه میگه به من که تو بدونه من نمیتونی ۱ ساعت زندگی کنی )میخام بهش بگم من از پاسه زندگی خودمو دخترم خوب برمیام ولی اگه نمیخام جدا بشم فقط بخاطره دخترمه نمیخام بدون پدر بزرگ بشه حالا لطفآ نظرتونو بدین چیکار کنم نمیخام یجورایی هم لجبازی بشه ممنون از راهنمایتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)