وسط بازیهای جام جهانی که بهت کارت زرد ندادن که اینطور هوار هوار می کنی!!
یه ای میل یا ګزارش می فرستادی و بی سر و صدا دلیل اخطار را می پرسیدی.
حالا من اومدم بهت دلداری بدم تا نیروهای امدادی برسن و نجاتت بدن.
تشکرشده 268 در 90 پست
وسط بازیهای جام جهانی که بهت کارت زرد ندادن که اینطور هوار هوار می کنی!!
یه ای میل یا ګزارش می فرستادی و بی سر و صدا دلیل اخطار را می پرسیدی.
حالا من اومدم بهت دلداری بدم تا نیروهای امدادی برسن و نجاتت بدن.
آراام (چهارشنبه 21 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)