امروز روز عقدمه و مادرم صبح زود از خونه زد بیرون!!خودمم دیگه موندم که باید چیکار کنم!ای کاش مادرم بود.فقط یه برادر دارم که که باید با اون برم.خدا به روز هیچ کسی نیاره.
تشکرشده 18 در 6 پست
امروز روز عقدمه و مادرم صبح زود از خونه زد بیرون!!خودمم دیگه موندم که باید چیکار کنم!ای کاش مادرم بود.فقط یه برادر دارم که که باید با اون برم.خدا به روز هیچ کسی نیاره.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)