به نظر من ميشه به اين موضوع چند جور نگاه كرد:
1. كساني كه شروع به توهين مي كنند، قصدشان صرفا آزار شماست و چون از حساسيت شما آگاه شده اند، از اين روش استفاده مي كنند. در اين صورت شايد بايد در صدد رفع سوء تفاهم احتمالي يا ايجاد محبت بيشتر بود!
2. واقعا با عقايد شما مشكل دارند و شايد اين بحث را در هر جمع ديگري هم مطرح مي كنند. به نظر من در اين صورت چند راه حل داريد:
-- با مطالعه، معلومات خودتان را بالا ببريد و به صورت منطقي و مستدل جواب شبهه ها و سوالات آنها را بدهيد.
--- از شخص ثالثي كه توانايي بحث كردن دارد استفاده كنيد و همزمان با شروع بحث از او هم دعوت كنيد.
---- به بهانه هاي مختلف بحث را عوض كرده يا محل را ترك كنيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)