عزیزم شما تنها اشتباهی که کردیدن توی این مدت مصرف نکردن داروهاتون و بستری نشدنتون بوده، اگر زودتر این کارو انجام میدادید شاید الان به نتیجه رسیده بودید، ولی خوب الان هم میگید میخوام داروهامو بریزم دور، باور کنید اینطوری اوضاع بدتر میشه
دختر خوب داروهاتو بخورررررررررررررررررررررر ررررررررررررر
این دارو ها خیلی بیشتر از 1000 تا پست اینجا به شما کمک خواهد کرد.
درمورد وضعیت خانوادگیتونم مطمئن باشید تنها آروزی همه اونها رسیدن شما به سلامتیه، پس بزرگترین کمک شما به اونها تلاش برای سلامتی خودتونه و بس
اینجور اختلاف بین دوتا بچه پیش میاد تو زندگی، به خدا منو داداشمم همین بودیم !دست از سرزنش کردن خودتون بردارید، باخودتون مهربان باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)