RE: شدیدا" محتاج کمکم
سلام
فکر نکنم به این راحتی و با این اطلاعات بشه گفت که درخواست ایشون از روی علاقه بوده یا بدبینی.
اصرارشون روی چادر چقدره؟ اگر اصرارشون زیاد باشه که خب نمی شه گفت صرفا علاقه مندن.
به نظر من ببینید چه خانواده ای دارن. و عروس هاشون به چه شکل بودن و هستن؟ و حتی همون حجاب چادرشون در چه حده؟ تا حدی دستتون میاد که چرا این شرطو گذاشتن.
هر سه تا گزینه (غیر علاقه مندی) گزینه های منفی هستن. چه تعصبی باشن چه بدبین و چه غیرتی، این احتمال هست که بعدا سخت گیری های بیشتری داشته باشن.
اگر ایشون خودشون هم معترفن که حجاب شما خوبه و به همین دلیل هم به خواستگاری اومدن پس دیگه دلیلی برای این شرط نیست.
اگر مشروط می کردن به اینکه حجاب کمتری داشته باشید چه حسی داشتید؟ در هر دو صورت تحمیل نظر بود.
اون ده تا شرطی که می گن قبول می کنن شروط محضریه یا می خوان زبانا قبول کنن؟ منظورم اینه که خیلی هم به این که ایشون گفتن ده شرط شما رو قبول می کنن امیدوار نباشید.
[size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)