سلام. کاملا این نوشته رو تایید میکنم...نوشته اصلی توسط spring2
نمیدونم دقیقا چندسالتونه ولی فکر کنم زیر 20 باید باشید
شما بدون تفکر گذاشتین احساساتتون بر شما غلبه کنه و حالا دارید ضربه میخورید.
ادامه دادن این دوستی بدترین کار ممکن هست... بهتره زودتر خودتون رو پیدا کنید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)