RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

نوشته اصلی توسط
niyaz-62
ببخشيد شايد جاي سوال من اينجا نباشه اما ديدم در خصوص منو عاشقانه و عشقولانگي گفتم بپرسم ديگه شايد يكي جواب بده
آخر ماه سالگرد عقدمونه ميخواستم ببينم اگه يه جعبه كادوي خوشگل رو پر از گلاي رز قرمز بكنم



و با پيك بفرستم محل كار شوهرم خوبه ؟ خوشحال ميشه يا ممكنه خوشش نياد؟
با یه کامپیوتر می تونی براش کم خرج ترین کادو رو بفرستی.
عکسای دوتایی رو که توی این سال با هم گرفتید (مثلا توی مسافرت، خونه، عکسای اتفاقی) توی کامپیوتر کنار هم بچین. با یه word هم می تونی این کارو بکنی. دور و بر عکسا قلب و ستاره و اینا بذار.
ازشون یه بروشور درست کن و چاپش کن. می تونی چاپ رنگی بکنی.
بعدش بذار تو یه پاکت نامه یا یه جعبه خوشگل. عطر مورد علاقه اشم به جعبه هه بزن. بعد پست کن به سرکارش یا اصلا به خونتون پستش کن.
اگه از اون آدمای حساسه که از دیده شدن احتمالی عکس توسط دیگرون می ترسه پستش نکن بذار تو ماشینش (اگه ماشین داره) یا تو کیفش. یه جایی که ببینه.
آه خدای من احساساتی شدم 
من خودم اینارو از دوستای خوابگاهیم یاد گرفتم. :)
[size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)