به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 71
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط نيكا.امين
    سلام جناب تسوكه
    به نظرت اگه هر روز بگيم سرورم كم نيست؟ فكر نميكني اگه خانمها به جاي اسم شوهرشون از كلمه سرورم استفاده كنن بهتر باشه ؟
    نه، اون جوری کیفش تموم میشه. اگه می خواهید بدونید که بهترش چطوریه، فرض کنین که سر یه مسئله ای با همسر تفاهم ندارین، این جا اونقدر حال میده که به شوهرت بگی، چشم، هر چی شما بگین.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نيكا.امين
    عجب رويي داريد شما مردا . واسه يه دوستت دارم خشك و خالي از هزار ترفند و حقه بايد استفاده كنيم تا از زبون شوهرمون بشنويم . اونوقت توقع دارن .............
    شما الان از دست شوهرت عصبانی هستی و داری تلافی اش را سر من در میاری. ریلکس، ریلکس، ریلکس تر.


  2. 5 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 بهمن 90 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,335
    سطح
    29
    Points: 2,335, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 276 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    ببخشيد شايد جاي سوال من اينجا نباشه اما ديدم در خصوص منو عاشقانه و عشقولانگي گفتم بپرسم ديگه شايد يكي جواب بده

    آخر ماه سالگرد عقدمونه ميخواستم ببينم اگه يه جعبه كادوي خوشگل رو پر از گلاي رز قرمز بكنم و با پيك بفرستم محل كار شوهرم خوبه ؟ خوشحال ميشه يا ممكنه خوشش نياد؟

    جناب تسوكه نظر شما به عنوان ريش سفيد در اين زمينه چيه ؟؟؟

  4. 3 کاربر از پست مفید niyaz-62 تشکرکرده اند .

    niyaz-62 (چهارشنبه 14 اردیبهشت 90)

  5. #63
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    کار قشنگیه اما من یه راه ارزونتر و جالب تر سراغ دارم.

    اگه می تونید یه مجموعه از خاطرات این یه سال عقدتون جمع کنید و بهش هدیه بدید.

    مثلا گل هایی که به شما داده و نگهشون داشتید. یادداشت های عاشقانه تون یا بلیط های جاهایی که با هم رفتید یا حتی خاطراتی که برای خودتون جایی نوشتید. با ذکر تاریخ و احساستون در اون لحظه و غیره.
    حتی می تونید باهاش یه داستان بسازید. مثلا یکی بود یکی نبود. یه روز یه آقا پسر خوشتیپ زنگ در خونه یه دختر خانوم خوشبخت رو زد ( یه عکس از در خونه تون) بعد دست گل قشنگی که خریده بود رو دستپاچه ای داد دست داداش عروس و بعد از یه سلام علیک نصفه نیمه سرخ و سفید، رفت یه گوشه نشست ( یه عکس از دسته گلی که موقع خواستگاری واستون آورده) و ...

    مطمئن باشید خیلی به دلش می شینه.


    خدا کنه آقای همسر اینجا رو نبینه

  6. 8 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (چهارشنبه 14 اردیبهشت 90)

  7. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 بهمن 90 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,335
    سطح
    29
    Points: 2,335, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 276 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط آویژه
    کار قشنگیه اما من یه راه ارزونتر و جالب تر سراغ دارم.

    اگه می تونید یه مجموعه از خاطرات این یه سال عقدتون جمع کنید و بهش هدیه بدید.

    مثلا گل هایی که به شما داده و نگهشون داشتید. یادداشت های عاشقانه تون یا بلیط های جاهایی که با هم رفتید یا حتی خاطراتی که برای خودتون جایی نوشتید. با ذکر تاریخ و احساستون در اون لحظه و غیره.
    حتی می تونید باهاش یه داستان بسازید. مثلا یکی بود یکی نبود. یه روز یه آقا پسر خوشتیپ زنگ در خونه یه دختر خانوم خوشبخت رو زد ( یه عکس از در خونه تون) بعد دست گل قشنگی که خریده بود رو دستپاچه ای داد دست داداش عروس و بعد از یه سلام علیک نصفه نیمه سرخ و سفید، رفت یه گوشه نشست ( یه عکس از دسته گلی که موقع خواستگاری واستون آورده) و ...

    مطمئن باشید خیلی به دلش می شینه.


    خدا کنه آقای همسر اینجا رو نبینه


    ممنون عزيزم از توجهت و پيشنهاد جالبت
    امروز ميرم خونه ببينم يادگاري دوران عقد چي دارم

    گلاي خشك شده رو كه دارم

  8. 4 کاربر از پست مفید niyaz-62 تشکرکرده اند .

    niyaz-62 (پنجشنبه 15 اردیبهشت 90)

  9. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    سلام

    چه ایده های جالبی دادید. من وقتی مجرد بودم کلی از این ایده ها داشتم و کلی نقشه داشتم برای سورپرایز کردن همسرم. ولی حالا همسرم اصلا رومانتیک و احساساتی نیست و به این کارها می گه لوس بازی. البته من خیلی از خانم ها رو هم می شناسم که به اینها میگن لوس بازی و اصلا خوششون نمیاد.

    کسی می دونه یه مرد جدی رو چجوری می شه خوشحال کرد؟ "درضمن من هر روز برای همسرم غذای مورد علاقه اش رو درست می کنم، کنترل تلویزیون همیشه دست اونه، لباس مورد علاقه اون رو می پوشم و خونه به دلخواه اونه" الان دیگه نمی دونم چی کار کنم که اونو خوشحال کنم؟


  10. 3 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (سه شنبه 20 دی 90)

  11. #66
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 98 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-1-27
    نوشته ها
    155
    امتیاز
    8,847
    سطح
    63
    Points: 8,847, Level: 63
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 203
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 448 در 136 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط niyaz-62
    ببخشيد شايد جاي سوال من اينجا نباشه اما ديدم در خصوص منو عاشقانه و عشقولانگي گفتم بپرسم ديگه شايد يكي جواب بده

    آخر ماه سالگرد عقدمونه ميخواستم ببينم اگه يه جعبه كادوي خوشگل رو پر از گلاي رز قرمز بكنم و با پيك بفرستم محل كار شوهرم خوبه ؟ خوشحال ميشه يا ممكنه خوشش نياد؟
    با یه کامپیوتر می تونی براش کم خرج ترین کادو رو بفرستی.
    عکسای دوتایی رو که توی این سال با هم گرفتید (مثلا توی مسافرت، خونه، عکسای اتفاقی) توی کامپیوتر کنار هم بچین. با یه word هم می تونی این کارو بکنی. دور و بر عکسا قلب و ستاره و اینا بذار.
    ازشون یه بروشور درست کن و چاپش کن. می تونی چاپ رنگی بکنی.
    بعدش بذار تو یه پاکت نامه یا یه جعبه خوشگل. عطر مورد علاقه اشم به جعبه هه بزن. بعد پست کن به سرکارش یا اصلا به خونتون پستش کن.

    اگه از اون آدمای حساسه که از دیده شدن احتمالی عکس توسط دیگرون می ترسه پستش نکن بذار تو ماشینش (اگه ماشین داره) یا تو کیفش. یه جایی که ببینه.
    آه خدای من احساساتی شدم
    من خودم اینارو از دوستای خوابگاهیم یاد گرفتم. :)
    [size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
    هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
    [/size]

  12. 13 کاربر از پست مفید جاودان تشکرکرده اند .

    جاودان (پنجشنبه 01 تیر 91)

  13. #67
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    وقتي همسرتون از سر كار مي آيد خونه. دستش را ببوسيد و بهش بگيد مي دونم كه چقدر داري براي زندگيمون زحمت مي كشي.

    البته گاهي اين كار را بكنيد نه هميشه.

  14. 7 کاربر از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده اند .

    ليلا موفق (پنجشنبه 01 تیر 91)

  15. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 مهر 91 [ 00:52]
    تاریخ عضویت
    1391-2-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    676
    سطح
    13
    Points: 676, Level: 13
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    سلام ممنون از یاسا و دوستان ..
    خیلی خوشم اومد یه چیزی هم که بنظرم اومد براتون میگم:
    میتونید یه اس ام اس بنویسید مثلا وقتی که همسری خونه نیس اینطور وانمود میکنید که اون اس رو برا کس دیگه نوشتید و در مورد همسرتون اظهار دلتنگی میکنید یا هر حرف دیگه ای که دوس دارید مثل " از وقتی نیس خیلی دلم براش تنگ شده یا واقعا اون برام مرد خوبیه........" و بعد اینو بفرستید به همسرتون وبعد بگین اااااااخ اشتبا فرستادم اون از خوشحالی فقط دو بال کم داره که پرواز کنه
    فک کنم بهترین چیزی که برا ادما خوشحال کننده اس اون ابراز های غیر مستقیم (البته مستقیما بجاش) و یا پنهونی در حضور دیگران و مواقعی که دسترسی بهم نداریده.. من مجردم ولی اینا رو دیدم در اطرافیان..
    دراخر اینکه بنظرم یه پیام کوتاه دل نوشته ی خودتون خیلللللللللللللللللللی باحالتر از حرف زدن رود روه.. اینم خوشحالیش وقتی به اوج میرسه که این پیام رو مواقعی که ازهم دلخورین(ایشالا که هیچ وخ نباشه) بش بدین اخ که چه حس خوبی بش میدین
    شب ارزوها مبارررررررررررررررررررررر رررک

  16. 7 کاربر از پست مفید قاصدک تنها تشکرکرده اند .

    قاصدک تنها (جمعه 05 خرداد 91)

  17. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 93 [ 13:54]
    تاریخ عضویت
    1390-8-02
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    39
    تشکرشده 11 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    سلام.اولین پست من دراین تالار.
    من مجردم ولی الان یه ایده به ذهنم رسید.زن وشوهرهرکدوم یه صندوقچه داشته باشن مثل قلک باشه هرکدوم هروقت دلشون خواست یه چیزی بنویسن وبا تاریخ وزمان وحسی که اون لحظه داشتن(که من ازاین کارت خیلی خوشم اومد یا الان دلم خیلی برات تنگیده ویا قدردانی یا .....)رو بنویسن هرکدوم بندازن توقلک اون یکی وهرماه یه باریا 3ماه یه باربازکنن وبخونن به نظرم خیلی مزه میده!!!!یادتونه بچگی ها قلکامونو که میشکستیم چقدرمیچسپید!!!!!!اینم باعث میشه که تک تک اون لحظات ثبت بشه یا
    میشه یه قلک داشت به جای 2تا ولی اون کاغذایی که یاداشت میکنن(برگ های یادداشت رنگی)2رنگ متفاوت باشن ووقتی بازش میکنن هرکی ماله خودش رو جمع کنه بخونه.....
    ممنون که خوندید...
    ببخشید اگه بی مزه بود.....
    تازه کارم....

  18. 11 کاربر از پست مفید rozh66 تشکرکرده اند .

    karaj.designer (سه شنبه 15 بهمن 92), rozh66 (دوشنبه 09 مرداد 91), SaYe_RoshAN (سه شنبه 21 آبان 92)

  19. #70
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    البته من ایده ای ندارم فقط خواستم یه نکته ای رو تذکر بدم..موقع پیدا کردن یه ایده عاشقانه حواستون باشه طرف مقابل رو اذیت نکنه..مثلا یه بنده خدایی میخواست برامون عشقولانه دروکنه.روز تولدم هر 10 دقیقه یه بار ،یه ربع یه بار بهم اس ام اس میداد و تولدمو تبریک میگفت..بی چاره شدم..هر چی میگفتم بسه بیخیال .گوشیمو خاموش می کنما فایده نداشت..
    اخرش یه کاری کرد از متولد شدنمون پشیمون شدیم:)

  20. 9 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 04 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 08 مهر 91)


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 6 فن قوي براي آرامش روحي
    توسط meinoush در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 خرداد 93, 00:07
  2. لطفا روي مخم راه نرو!
    توسط samir65 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 خرداد 93, 17:52
  3. حساس شدن روي قد همسر
    توسط gonjeshk در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 اسفند 91, 02:13
  4. همسرم جلوي بچه هايم با من معاشقه مي كند.
    توسط عشرت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آبان 89, 02:25
  5. قضاوت از روي ظاهر (از داستانهاي مثنوي)
    توسط fnh63 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 فروردین 87, 04:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.