نجمه عزيز به نظر من قهر كار درستي نيست به قول دوستمون سال را كه ساختيد ماه را هم بسازيد تا زمستون هم صبر كن هر چند ميدونم سخته تا اينكه درس شوهرت تموم شه و يه كار جفت و جور كنه
به نظر من اصلا اصلا سر كار نرو در اين صورت شوهرت از اول بي مسوليت بار مياد چون اين بلا سر من اومده كه ميرفتم سر كار و شوهرم خونه تخمه ميشكست كه خدا را شكر بعدها تونستم با ياري خدا و دوستان همدردي مشكلم را حل كنم فعلا سر كار نرو با مادر شوهرت بساز وقتي درس شوهرت تموم شد و رفت سر كار اونوقت شما هم براي كمك به شوهرتون و اثبات محبتتون به شوهرتون ميرين سر كار
موفق باشي
براي اينكه ارامش داشته باشي هرگز باهاشون يكي بدو نكن و فقط بشنو هر چند عمل نكني اين يه سياسته
گاهي مادر شوهر منم يه دستورايي ميده فقط ميگم چشم مادر جون اما تو عمل هرگز
در ضمن اگه كار كني ديگه اون حمايت مالي را كه الان ازتون ميكنند را نميكنند و ميگن خودشون درامد دارند اون موقع است كه مشكلاتت دو برابر ميشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)