به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اردیبهشت 90 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    1,671
    سطح
    23
    Points: 1,671, Level: 23
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    273

    تشکرشده 268 در 90 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من نمی دونم عشوه ی زنونه یعنی چی؟؟

    آقایون وارد بحث بشن اتفاقا جالب تره. چون طرف این قضیه اونها هستند و بهتر می تونن بگن چی از نظرشون عشوه است.

    توضیحات اریکس عزیز بسیار جالب بود.

    خارپشت جان نمی دونم ذاتیه یا اکتسابی. شاید شرایط خانوادگی و تربیت درش موثر باشه. به هر حال اگر دختر را از اول برای دختر بودن و زن بودن تربیت کنند بیشتر این چیزها را بلد است.

    بعضیها اصولا عشوه ای هستند. کیا؟ اونهایی که حتی وقتی مثلا می رن درس جواب بدن هم عشوه می آن. موقع رانندگی هم عشوه می آن.
    این اصولا عشو ه ایها، در جمع زنانه هم عشوه شون همراهشونه. بعضی جاها هم که نباید همراهشونه.

    یک خانمی با چادر و مقنعه می اومد گه گاهی آنتی ویروس مان را به روز می کرد ( جدی فقط کارش این بود ) چنان با عشوه روی موس راست کلیک می کرد که حس می کردی این الان دستای شوهرشه، نه موس !!
    آقایون بخش ما که دلشون غنج می رفت واسه این آنتی ویروس!!

    همه ی زندگی فیلم است. چند بار که تمرین کنی، بهتر تو نقشت می ری. هر چی بیشتر بهتر.

    بعد هم یه چیزی به قول دانشمند درگوشی بگم؟ آقایون حتی اگه بدونن فیلمه و دروغه، باز هم لذت می برن.
    ببین اریکس چی گفته:
    به اصطلاح می گویند (خر کردن شوهر! یا سیاست زنانه).در حقیقت اگر حتی همسرتان بفهمند که شما این حرف را از روی تعارف زده اید ، باز هم کلی کیف می کنند.چون این حرف ها واقعا لذت بخشه

  2. 10 کاربر از پست مفید آراام تشکرکرده اند .

    آراام (جمعه 08 اردیبهشت 91), سوده 82 (جمعه 09 آبان 93), شاپرک 114 (چهارشنبه 29 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام از دست این افکار منفی خلاص شم اما نمیدونم چطوری؟؟
    توسط پریا666 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 مرداد 93, 23:00
  2. این رفتاراش یعنی چی؟؟ عاقبت این رابطه دوستی چی میشه؟
    توسط mozhgan67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 92, 12:55
  3. غرور مردانه یا بی میلی؟؟
    توسط shamim در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 شهریور 91, 11:23
  4. مطالعات یکساله قبل از هر اقدام خواستگاری و نامزدی؟؟
    توسط omid65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 17:52
  5. واقعا سر گرمی؟؟!!
    توسط mohajer در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 اسفند 87, 00:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.