ملاحت عزيز ميدونم چي ميكشي اما به خاطر بچه ها مجبوري همينطور كه گفتي شما كسي را ندارين پس اگه طلاق هم بگيري باز تنها ميموني چه بهتر پيش بچه هات باشي و در اين وضعيت كه پدرشون ترك كره حداقل تو پيششون باشي اين هم واسه تو خوبه و هم واسه بچه ها
واقعا برات متاسفم








علاقه مندی ها (Bookmarks)