lifeisbeautiful گرامی

به تالار همدردی خوش آمدید


باید خدمت شما عرض کنم اگر عنوان همدردی رو خوب دیده باشید اینجا مشاوره ازدواج و خانواده است ، و لذا وارد جنجالهای سیاسی نشده و نمی شود ، بنا براین بخش سیاسی هم ندارد .

لطفاً دقت کنید که بحث سیاسی در پستهاتون نداشته باشید ، ضمناً مسئله خود را با عنوان عدم تفاهم در بحث و گفتگو با خواهر و خانواده مطرح کنید ، و نیاز نیست زمینه این بحثها ذکر بشه . لذا این تاپیک قفل می شود تا دقیقاً با رعایت این نکته موضوع را دنبال کنید .


همچنین باید بگم تعارضات در اینگونه بحثها در جاهایی است که افراد بسیار احساسی و موضع گیرانه با هم وارد صحبت می شوند نه منطقی و پذیرا . لذا بهتره احساس محور بودن خود را بپذیرید و بر آن زوم کنید و در صدد رفع آن باشید .



موفق باشید .


پاورقی
====

اگر تمایل دارید صرفاً در موضع بحث سیاسی مسئله را دنبال کنید و مشاوره بگیرید ، باید خدمتتون عرض کنم که در همدردی ممکن نیست مشاوره در این رابطه دریافت دارید لذا به سایتهایی که بحث های سیاسی را محور کار دارند مراجعه فرمایید .


.