سلام شاهین ،

با توجه به اینکه سن بلوغ تو گذشته و تو علاقه بیش از حدی به همجنس خودت داری ، این میتونه نشان دهنده این باشه که شاید در مرحله همانند سازی با پدرت و یا دیگر همسالانت را که بین سن 7 تا 14 سالگی است یک مقدار اختلال وجود داشته است.

ببین چه چیزهایی در دوست تو وجود داره که تو آنقدر جذب خودش کرده؟ سعی کن خصوصیات خوبی که در اون میبنی به روی کاغذ بیاری ، یا حتی میتونی رویدادنگاری از احساسات خودت داشته باشی! اینجوری کمتری نسبت به اون احساسی فکر خواهی کرد. سعی آن خصوصیاتی که در اون می بینی در خودت بوجود بیاری!

یکی از مسائلی که گرایش بیش از حد به همجنس را بوجود میاره تامین نیازهاست. این مقاله میتونه به تو کمک کنه:
http://www.nakhasteh.com/Change/needs.htm

حبیب رهنما
کمک به کسانی که گرایش ناخواسته به همجنس دارند