دوست عزيز نه خيلي خوبه سنت بره بالا و هرجا بري خواستگاري از شما بپرسند چرا تا حالا ازدواج نكردي خوبه توكل به خدا طرفيكه دوستش داري معطل نكن اگر آدم همديگر را قبول داشته باشند در سنين كم بهتر كيفيت داره تا سنين بالا منكه تجربه كردم صبر كردم فايده اي نداشت جز افزايش سن








علاقه مندی ها (Bookmarks)