بازم ممنونم از راهنماییتون چشم از این به بعد بیشتر سعی میکنم آروم باشم .بیشتر اوقات همسرم میگه که بعضی از حرکات دخترم شبیه بچه گیهای همسرمه .من دقیقا برعکس بودم و همیشه بهترین شاگرد کلاس بودم و اخیلی دلم میخواست که دخترم هم مثل خودم باشه.نوشته اصلی توسط shabe barooni
خوب باید واقعیت رو قبول کرد.بیشتر موارد مربوط به ای دی اچ دی رو دخترم داره فقط خراب کن و شر و شیطون نیست .زیاد دست و پاهاشو تکون میده زمانی که تی وی نگاه میکنه روی یه مبل برای مدت طولانی نمینشینه و دائم جای نشستنش رو عوض میکنه.حرف من و با دیگران رو زود قطع میکنه و در مورد موضوعات بی ربط زیاد حرف میزنه . گاهی هیجان زیادی داره.
امروز عزمم رو جزم کردم و تا نیم ساعت دیگه میرم پیش پزشک خانواده مون تا ببینم نظر دکتر اینجا چیه .حتما نتیجه رو مینویسم براتون.فکر کنم اگر بتونم یه اسپیشالیست رو ببینم که اون هم منو مطمئن کنه خیلی بهتره.بازم ازتون ممنونم







فرزندان در اين سن انتقام جو هستند. عصبانيت شما باعث ميشه فرزند شما از شما انتقام بگيره. پس دقيقا همون كاري رو ميكنه كه باعث بشه لج شما در بياد.

علاقه مندی ها (Bookmarks)