سلام زهرا خانم
متاسفانه چند روزی تالار نبودمو امروز از خبر فوت پدرتون متاسف و متاثر شدم .این مصیبت رو از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم.
زهرا جان امیدوارم غم آخرتون باشه. لطف پروردگار تسلی بخش دل رئوفتون باد، كه اينك در ماتم سنگين از دست دادن این عزیز داغدار است.
تسليت مرا در اين مصيبت بپذير؛ خداوند منان روح پاك آن بزرگوار را در بهشت برين خود جاي دهد.
و بر عمر توام با شادكامي و بهروزي شما بيفزايد.
برای قلب مهربانتون از خدا صبر طلب میکنم...
ارادتمند BABY







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)