اکثر مسائل رو دوستان گفتن
به نظر من باید با هاشون ارتباطتون رو بیشتر کنین. و صرفا با حرف دیگران تصمیم نگیرین.
شاید دوستتون تعریف متفاوت با شما از بد اخلافی داشته باشن.
از خودشون بپرسین که خوش اخلاقی و بد اخلاقی رو تو چی می دونه. خودش رو بد اخلاق می دونه یا خوش اخلاق ؟؟ مثال بزنه واسه حرفش !
یکی از آشناهاتون به عنوان ارباب رجوع به محل کار ایشون بره و طرز برخوردش رو بسنجه.
یکی هم مونده به نگرش ایشون به همسر ؛ که آیا همسر رو به چشم یک زیر دست نگاه می کنه که باید ازش اطاعت کنه یا نه به چشم یه همراه و هم رتبه به اش نگاه می کنه.
خیلی از این جور مردا هم تو خونه از خانم حساب می برن.
خلاصه با خودش حرف بزنین و مستقیما هم مطرح کنین.
رفته رفته هم با آشنا شدن بیشتر به دلتون می شینه.
موفق باشین.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)